Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בגלי הלם

תוכן עניינים

טיפול בגלי הלם: הכירו את השיטה המתקדמת לטיפול בדלקות והסתיידות גידים

טיפול בגלי הלם הוא הטיפול המתקדם ביותר לכאבים, דלקות, הסתיידות גפיים, ומגוון מצבי כאב אחרים. ברשת מרפאות המומחים, שר”פ פלוס, תוכלו לשים קץ לכאבים עם גישת טיפול חדשנית שאינה פולשנית, וללא תרופות. אז בואו להכיר אותנו ואת המומחים שלנו, ותגידו יפה שלום לכאבים.

היום יש חלופה מתקדמת, מוכחת ויעילה לטיפול מוצלח באנשים שסובלים כבר שנים מכאבים כרוניים בגפיים ובקרסוליים. טיפול בגלי הלם, באמצעות ציוד מתקדם וחדשני שאינו כירורגי, מניב תוצאות מעולות בתוך פרק זמן קצר.

המומחים הרפואיים בשר”פ פלוס מתמחים בטיפול בדלקות והסתיידות גידים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שעובדת ומבוססת על מכשור WMS, שמשתמש בשילוב של ארבעה סוגי גלים, בסשנים קצרים של שלושה עד שישה מפגשי טיפול, עד להשגת התוצאות האופטימליות.

מה זה טיפול בגלי הלם?

טיפול בגלי הלם הוא טיפול חדשני  מבוסס ראיות לכאבי גידים או דלקות גידים ומצבים אחרים שמשפיעים על תפקוד גופני תקין. היתרונות העיקריים של גלי הלם הם הקלה בכאב ושיקום התפקוד, והוא מוכח כאמצעי טיפולי יעיל למגוון מצבים שכיחים שמשפיעים על בריאות הגידים, כולל דלקת בגיד אכילס ומרפק טניס.

זהו טיפול בטוח שאינו פולשני עם עדויות משכנעות ליעילותו, שמגיעות ממגוון גדול של מחקרים וניסויים קליניים. ניסויים קליניים מרובים, אקראיים, כפולי סמיות, מתבצעים היום ותומכים בשימוש בטיפול גלי הלם לכתף או לגפיים.

איך זה עובד?

טיפול בגלי הלם מבוסס על העברת גלי קול בעוצמה גבוהה באמצעות מכשיר מיוחד, לטיפול בהסתיידויות ורקמות פצועות. הטיפול מבוסס על שימוש במכשיר חדשני שנקרא OrthoGold 100, ושהוכח היטב להשגת תוצאות יעילות בהקלת כאבים. זוהי גישת טיפול שאינה פולשנית ומאפשרת הגעה עמוקה לרקמות הרכות של הגוף, שם נדרש הטיפול.

טיפול בגלי הלם עוזר לגוף לשקם ולחדש את תהליך ריפוי הרקמות, תומך בהגברת זרימת הדם ומסייע בפירוק משקעי הסידן ברקמות מסוידות.

בהשוואה לשיטות טיפול אחרות שזמינות היום, שאינן מבוססות על חדירה עמוקה לרקמות, ולכן מצריכות מספר רב של טיפולים על מנת להשיג תוצאות, המומחים הרפואיים שלנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת עם מכשור WMS שמשלב ארבעה סוגי גלים ומאפשר את השגת התוצאות בתוך סדרה קצרה של מפגשי טיפול נטולי כאבים.

כמה מפגשי טיפול נדרשים?

מספר מפגשי הטיפול משתנה בהתאם לתגובת הרקמת. השפעת הטיפול היא מצטברת, כך שברוב המקרים יידרשו בין שלושה לשישה מפגשי טיפול במרווחים שבועיים. לעתים קרובות מאוד, ניתן לחוות הקלה בכאב מיד לאחר הטיפול הראשון. על מנת למקסם את זמן הריפוי, חיוני להקפיד על ביצוע הנחיות הרופאים ולקיים את מפגשי הטיפול כסדרם.

טיפול בגלי הלם מניב תוצאות טובות לבעיות בגידים או למצבים ניווניים כרוניים, כמו למשל דלקת בגיד אכילס ודלקת פלנטרית. להשגת תוצאות אופטימליות, מומלץ לשלב את הטיפולים עם טיפול אוסטאופתי של המומחים במרפאת שר”פ פלוס, להשבת התפקוד התקין במהירות.

תופעות הלוואי מינימליות ואינן מסוכנות

תופעות הלוואי העיקריות לאחר טיפול בגלי הלם הן כאב זמני ורגישות או נפיחות באזור הטיפול למשך מספר ימים, שכן גלי ההלם מעוררים תגובה דלקתית. התופעות מעידות על תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף, לכן חשוב לא ליטול תרופה נוגדת דלקת לאחר הטיפול, מה שעשוי להאט את התוצאות.

ברוב המקרים תופעות אלה נפתרות עם הזמן, ובמשך שבוע עד שבועיים לאחר הטיפול מומלץ להפחית את רמת הפעילות הגופנית.

לאילו מצבים מתאים טיפול בגלי הלם?

הטיפול באמצעות מכשור WMS נחקר היטב והוכח כיעיל במצבים כרוניים שלא הגיבו לגישות טיפול אחרות. המצבים שניתן לטפל בהם בגלי הלם, כוללים:

  •         גלי הלם לדורבן
  •         מרפק טניס
  •         תסמונות כאב גדולות
  •         דלקת בגיד הפיקה
  •         גיד אכילס
  •         דלקת גידים בשרירי הכתף
  •         דלקות ברגל התחתונה
  •         דלקות ברגל העליונה
  •         כאבי גב באזור עמוד השדרה המותני וצוואר הרחם
  •         כאבי שרירים כרוניים
  •         הסתיידות כתפיים וברכיים.

אלו הם מצבים דלקתיים שזקוקים לטיפול מידי, ואין שום סיבה להמתין זמן רב לטיפול בתקווה שהכאבים פשוט ייעלמו מעצמם. ברשת מרפאות הכאב של שר”פ פלוס, אנחנו מאמינים בגישת ההתערבות החיצונית על מנת להשיג תוצאות, ללא טיפולים שנפרשים על פני תקופה ארוכה, וללא גישות פולשניות או כירורגיות.

היתרונות מכוונים לשיפור הרווחה ואיכות החיים, אבל לא רק

מלבד העובדה שהטיפולים עובדים ומחסלים את הכאב בכמה מפגשים קצרים, הנה כמה יתרונות חשובים נוספים לבחור טיפול בגלי ברשת המרפאות שר”פ פלוס:

  •         גישת טיפול שאינה פולשנית לכאבים כרוניים בכתף, בגב, בעקב, בברך או במרפק.
  •         הטיפול פשוט וכל מפגש טיפול נמשך בין חמש לעשר דקות.
  •         אין צורך בהרדמה, מרשמי תרופות או שיקום ממושך.
  •         שיטה מוכחת להפחתת והקלת כאבים ברוב המקרים בהשפעה מיידית.
  •         שיפור התפקוד ואיכות החיים.
  •         אין צורך בהשבתת החיים, הפסקת הפעילות הספורטיבית או חופשת מחלה ארוכה.
  •         תופעות הלוואי הן מינוריות ונפתרות מעצמן.
  •         בטווח הארוך, ההשפעות כוללות קידום חידוש ותיקון רקמות.

ברשת המרפאות שר”פ פלוס, מרפאת כאב פרטית, השקענו בפלא הטכנולוגי שמבוסס על טכנולוגיית WMS החדישה, שנחשבת למתקדמת בתחום הטיפולים בגלי הלם. הטיפול מתבצע על ידי המומחים האוסטאופתים המוסמכים שלנו, שיסבירו לכם את יעילות ההליך החדש, וילוו אתכם לאורך מפגשי הטיפול עד להשגת התוצאות.

בשורה התחתונה, אין שום סיבה לחיות עם כאבים או דלקות. הטיפול זמין והוא מעולה

רשת מרפאות המומחים, שר”פ פלוס, מציעה מגוון שירותים מקצועיים רפואיים בזמינות גבוהה ובשיטות המתקדמות בארץ, ואלפי מטופלים שקיבלו את הטיפולים במרפאות הכאב שלנו ברחבי הארץ, שיפרו באופן משמעותי את רווחתם ואיכות חייהם.

תוכלו לקבל אצלנו ייעוץ, פתרונות וטיפולים למגוון מצבים בריאותיים, בגישות טיפול חדשנות ומתקדמות לטיפול בכאבים, בדלקות או בכל בעיה בריאותית שמעיבה על חייכם. אז ממש, אבל ממש אין צורך לשבת לסבול בחושך. הפתרונות זמינים, והם מדהימים.

טיפול בגלי הלם: שאלות ותשובות

מה זה גלי הלם?

טיפול בגלי הלם הוא שיטה שאינה פולשנית שכרוכה בשימוש בגלי לחץ לטיפול במצבי שרירים ושלד שונים. לגלים אקוסטיים, שנקראים גלי הלם, יש אנרגיה גבוהה שמעבירה כרוח מכני לרקמות הגוף.

מכשור WMS מייצג טיפול בגלי הלם בטכנולוגיה גבוהה שמאפשרת ביצוע הליך בגישה פשוטה מאוד שאינה כירורגית.

מתי מומלץ לקבל טיפול בגלי הלם?

אם אתם סובלים ממצבי דלקות גידים והסתיידות רקמות, שלא הגיבו לטיפולים אחרים, אל תחכו עוד לקבלת עזרה, מכיוון ששימוש רציף ברקמות גידים ניווניות עלול להוביל לנזק נוסף. פנו עוד היום לקבלת טיפול בגלי הלם אצל המומחים, במרפאת כאב עם מוניטין מוביל בתחום.

האם הטיפול בגלי הלם כואב?

השלב הראשון של הטיפול עשוי להוביל לתחושת כאב קטנה, אבל זהו שלב הכרחי מכיוון שהכאב שתרגישו מצביע על מיקוד נכון של האזור הבעייתי, וניתן לכוונן את עוצמת גלי ההלם על מנת לשמור על נוחות המטופל. השלב האחרון של הטיפול כבר מתבצע ללא תחושות כאב.

גם אם מתרחש כאב קל במהלך הטיפול, הוא נסבל היטב על ידי רוב המטופלים, ללא תחושות אי נוחות משמעותיות.

כמה זמן נמשכים מפגשי טיפול בגלי הלם?

טיפול בגלי הלם מתבצע אחת לשבוע, למשך שלושה שבועות עד חודש וחצי, בהתאם לתוצאות. תופעות הלוואי של גלי הלם עשויות לגרום לאי נוחות קלה שנפתרת מעצמה, אבל המפגשים הם קצרים ונמשכים כארבע עד חמש דקות בלבד.

רוב המטופלים יכולים לראות תוצאות בתוך חודש עד שלושה חודשים. התוצאות הראשונות ניכרות כבר בשבועות הראשונים וההשפעות הן משמעותיות.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר