Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מלון טופ בילינסון – השגחה רפואית ותנאי VIP

תוכן עניינים

עבור כל מי שעובר אשפוז, ניתוח או ירידה תפקודית זמנית, תקופת ההחלמה והשיקום היא קריטית לקראת חזרה לתפקוד בחיי היום יום. מלון טופ בילינסון מציע שילוב בין השגחה רפואית צמודה, שירותים פרא-רפואיים בהתאמה אישית ואירוח מלונאי ברמה הגבוהה ביותר. כך תוכלו לחזור לשגרה בצורה אופטימלית, נוחה ומהירה.

אחרי שהניתוח עבר ותקופת האשפוז מסתיימת, מגיעה תקופה מאתגרת במיוחד של החלמה ושיקום. על פי כל המומחים והמחקרים, להחלמה בתנאים אופטימליים יש חשיבות קריטית עבור תהליך השיקום בטווח הרחוק, הן בפן הגופני והן בפן הנפשי.

על מנת לתת מענה מלא למטופלים אחרי ניתוח, אשפוז, הליכים רפואיים או כפתרון זמני לירידה תפקודית או קוגניטיבית, מלון טופ בילינסון מציע שירות המשלב את הצרכים של כל סוגי המטופלים. מה תוכלו למצוא במלון הרפואי טופ בילינסון אשר יהפוך את השיקום שלכם או של בן המשפחה שלכם לחוויה נעימה ומעשירה? ומה חשוב לדעת על החשיבות של החלמה איכותית בהסתכלות לעתיד?

מעטפת רפואית ברמה גבוהה ובהתאמה אישית

בתור מלון בהשגחה רפואית, האירוח וההחלמה בטופ בילינסון כוללים מעקב של רופאים בכירים ואחים מוסמכים עם הכשרות מתקדמות וניסיון רב שנים. המנהל הרפואי של המלון, פרופ’ בוריס שטרסברג, הוא קרדיולוג מומחה, לשעבר מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבילינסון ומנהל מרפאת הקוצבים, אשר מביא איתו ניסיון של שנים רבות בתחום הלב. הצוות הרפואי זמין באמצעות לחצן מצוקה המותקן בכל מיטה במלון.

מטופלים ממגוון מחלקות יכולים להתארח במלון ולקבל שירות רפואי מלא, כגון אורתופדיה, נוירולוגיה, אונקולוגיה, קרדיולוגיה, כירורגיה כללית ועוד.

כחלק מהמעטפת הכוללת שהמלון מספק ובנוסף להשגחה רפואית, השהייה במלון כוללת שירותי חיזוק כגון פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, טיפול רגשי, רפואה משלימה, יעוץ לאכילה נכונה, אימונים גופניים מודרכים ועוד.

המלון מתאים לאורחים בכל רמות התפקוד, החל מאנשים בתפקוד מלא הזקוקים להשגחה רפואית, ועד מטופלים עם תלות פיזית גבוהה. על מנת להקל על האורחים, שירותי המלון כוללים עזרה כגון, הגשת ארוחות לחדר, סיוע בהתניידות, רחצה ועוד, על פי הצורך המותאם לכל מטופל.

יחס אישי, אירוח בסטנדרט ללא פשרות, ואפשרות להמשיך בחיים

לצד ההשגחה הרפואית ברמה הגבוהה ביותר, טופ בילינסון אינו מתפשר על הסטנדרט של האירוח במלון: החדרים מטופחים ומרווחים, האירוח כולל פנסיון מלא, צוות המלון מעניק יחס חם ואישי, והשירות מותאם לכל דייר באופן אישי. בטופ בילינסון, כל אורח מרגיש VIP.

המלון מתאים לשהייה קצרה או ארוכה, עד להחלמה מלאה וחזרה אופטימלית לשגרה. בנוסף, בטופ בילינסון מאמינים שתהליך ההחלמה לא צריך לעצור את החיים. לכן, ניתן לצרף אורח נוסף שילווה את המטופל במהלך שהותו במלון, לארח מבקרים, לרדת לקניון הצמוד וליהנות ממגוון הרצאות איכותיות, סדנאות ופעילויות פנאי.

החלמה איכותית היא השקעה לעתיד

ההחלטה להתארח במלון טופ בילינסון תחת השגחה רפואית יכולה להגיע ממגוון סיבות: בין אם אתם אנשים בריאים לחלוטין העומדים לקראת הליך רפואי משמעותי, אתם (או בן משפחתכם) סובלים ממחלות רקע ונזקקים להשגחה בעקבות אשפוז, תאונה בבית או עייפות, או במקרים בהם האדם שטיפל בכם כבר אינו זמין לכך. בכל מקרה וסיבה, היבט ההחלמה והשיקום מהווה מרכיב קריטי עבור העתיד שלכם או של בן המשפחה שלכם.

החלמה איכותית מפחיתה את הסיכוי לחזרה של המחלה ואשפוז נוסף, מפחיתה את הסיכוי להידרדרות פיזית ונפשית, ושמה את המטופל במסלול הנכון לשיקום מלא וחזרה לתפקוד יום-יומי. טופ בילינסון הוא הדרך שלכם לקבל שקט נפשי, מעטפת רפואית איכותית וחוויה חיובית בדרך להחלמה.

הדרך להחלמה מהירה וחזרה לשגרה עוברת בטופ בילינסון לפרטים נוספים חייגו 5150*

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר