Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסרת פיגמנטציה בלייזר: הטכנולוגיה כבר כאן. לא תנסו אותה?

תוכן עניינים

הסרת פיגמנטציה בלייזר: הטכנולוגיה כבר כאן. לא תנסו אותה?

אם אתם סובלים מנגעי פיגמנטציה “שמעטרים” את הפנים והצוואר שלכם, וכבר ניסיתם את כל הקרמים, שפשפתם את הפנים בבית במשחות פילינג, והייתם אצל כל הקוסמטיקאיות שנשבעו שיש להן את מוצרי הקסם להבהרת הפנים שלכם, אבל נאדה, גורנישט, כלום, הפנים שלכם עדיין מלאות כתמים, ואיתם גם התסכול וההימנעות ממצבים חברתיים או רומנטיים, כדאי שתדעו שני דברים חשובים: אחד: אתם לא לבד. שניים: אתם ממש לא לבד, כי עדיין לא הגעתם אל המומחים האמיתיים בהליכי הסרת פיגמנטציה בלייזר.

אז במקום לשבת בבית, להתחבא מהעולם, לחכות לנס ובינתיים לרחם על עצמכם, כדאי וצריך לפנות אל המומחים הרפואיים המקצועיים שטיפלו כבר באלפי אנשים שסובלים מאותו מצב בדיוק, בטכנולוגיה מתקדמת של הסרת פיגמנטציה בלייזר, עם תוצאות מעולות.

ברשת שר”פ+ אסתטיקה, מיטב המומחים הרפואיים עומדים לרשותכם כדי לייעץ לכם על מאפייני ההליך, ולהרכיב לכם תוכנית טיפול מותאמת אישית להעלמת הנגעים, אחת ולתמיד. אז בואו נדבר קצת על כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרת פיגמנטציה בלייזר, ואיך הטיפול ייצור שיפור אמיתי בחייכם.

בעידן המודרני, יש פתרון קוסמטי כמעט לכל חלק בגוף, במיוחד לפנים

מכיוון שהפנים הם כרטיס הביקור שלכם, והדבר הראשון כמעט שרואים, יש רגיעה בידיעה שקיימות אפשרויות לשפר את גוון העור שלכם ולהחליק את הפנים באמצעות פרוצדורות פשוטות אבל כל כך יעילות.

טיפוח העור הוא תחום שצומח במהירות, והטכנולוגיה התקדמה גם בתחום שיפור ההליכים שהיו קיימים זה מאות שנים, ליצירת הליכים חדשניים עם טכניקות חדשות ומכשירים מודרניים. טיפול בלייזר להסרת פיגמנטציה הוא דוגמא נפלאה להליך קוסמטי חדש שנולד מתוך מחקר וגילוי רפואי מודרני.

בעוד שטכנולוגיית לייזר משמשת בהליכים רפואיים כלליים כבר יותר משלושים שנים, טיפול הסרת פיגמנטציה בעור באמצעות מכשיר לייזר הוא יישום חדש יחסית, ומאז שמכשירי לייזר נכנסו לזירת היופי לפני כחמש עשרה שנים, נערכו מחקרים ובדיקות משמעותיות על מנת לשפר את ההשפעות והבטיחות של ההליך, והיום הוא נחשב לכלי רב עוצמה לשיפור העור.

טיפול בפיגמנטציה בלייזר: מה זה ולמי זה מתאים?

טיפול בפיגמנטציה בלייזר מיועד להפחתת והעלמת הכתמים והפגמים מהפנים. זהו הליך קוסמטי שמשתמש בלייזר לשיפור מראה העור, כולל הסרת פיגמנטציה בשפם, או לטיפול בפגמים קלים וחמורים.  כל אדם, בכל גיל ומכל מגדר, יכול לקבל טיפול בפיגמנטציה בלייזר, וברשת שר”פ+ אסתטיקה, המומחים שלנו משתמשים במכשיר הלייזר המתקדם והייחודי ביותר בעולם לטיפול בפיגמנטציה.

מכשיר ה-Star Walker הוותיק קיבל את אישור ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות בישראל, והוא מאפשר לבצע טיפול בפיגמנטציה בהליך הרבה יותר קצר בהשוואה להליכים אחרים. במרפאות שלנו, ההליך כרוך במספר טיפולים בהפרשים של 3-4 שבועות בין טיפול לטיפול, וכל מפגש טיפול נמשך כעשרים דקות.

התוצאה היא התחדשות תאי העור ומראה נקי, צעיר ובריא, ניתן לקבל תוכנית טיפול להסרת נגעי הפיגמנטציה בלבד, או לשלב את ההליך עם טיפולים אחרים לשיפור מראה הפנים והעור והיפטרות ממצבים שכבר שנים מציקים לכם.

טיפול בפיגמנטציה בפנים: מחזירים את הביטחון העצמי לחיים

ככל שהשנים חולפות, השפעות החיים מתחילות לתת את אותותיהן על הפנים. הזדקנות, חשיפה לשמש ואקנה הפכו את הפנים היפות והצעירות שלכם לפנים מלאות כתמים וסימנים, ולמרות כל המאמצים למחוק או למנוע את הכתמים, אתם עדיין נראים מבוגרים בכמה שנים מכפי שאתם באמת, מה שמשפיע על הביטחון העצמי שלכם, ואולי אפילו גוזל מכם את ההנאה הראויה והמלאה מהחיים.

טיפול בפיגמנטציה בפנים, בטכנולוגיה המתקדמת שהמומחים של רשת שר”פ+ אסתטיקה  עושים בה שימוש, מחזירה לכם את הביטחון העצמי, מפיגה אחת ולתמיד את הכתמים ואיתם גם את התסכול, ומעניקה לכם את התנופה שאתם זקוקים לה על מנת ליהנות מחדש מכל יום בחיים עד תום.

עד כאן על היתרונות המשמעותיים של טיפול בפיגמנטציה, אבל זה עוד לא הכול

ההשפעות של טיפול בפיגמנטציה בלייזר משתנות בהתאם לסוג העור, הרקע הרפואי ואורח החיים של המטופלים, וכל אדם מגיב באופן ייחודי לו לטיפולים השונים הזמינים. אבל רוב המטופלים יכולים לצפות לראות תוצאות מיידיות בעקבות טיפול בפיגמנטציה בלייזר, ומראה העור ימשיך להשתפר עד שנה לאחר ההליך.

בעוד שהטיפול לא ימנע את תהליך ההזדקנות הטבעי, המטופלים עדיין יכולים לצפות ליהנות מתוצאות הטיפול גם במשך שנים לאחר ביצוע ההליך.

מה קורה אחרי הליך הסרת פיגמנטציה בלייזר?

לאחר טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר, העור עשוי להגיב באופנים שונים, אבל ברוב המקרים, אי הנוחות היחידה שתרגישו תהיה אדמומיות ונפיחות, תחושת גרד או עקצוץ, למשך מספר ימים לאחר ההליך, והמומחים ברשת שר”פ+ אסתטיקה ממליצים למטופלים לא לגרד או לגרות את האזור המטופל על מנת למנוע סיכון לצלקות.

כמו בכל הליך קוסמטי, גם להליך הסרת פיגמנטציה בלייזר יש תופעות לוואי מסוימות והן אינדיבידואליות לכל מטופל, אבל הרופאים שלנו ייעצו לכם לגבי אפשרויות הפחתת תופעות הלוואי והתמודדות איתן. כך או אחרת, תופעות הלוואי קלות והן נעלמות מעצמן בתוך מספר ימים.

האם תוצאות הסרת פיגמנטציה בלייזר הן קבועות או זמניות?

התוצאות של טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר הן קבועות, ויכולות להימשך שנים רבות, למרות שלתהליך ההזדקנות הטבעי תהיה השפעה על מראה הפנים. הרגלי תזונה בריאה, פעילות גופנית, הגבלת אלכוהול והפסקת עישון מסייעים להפחתת סימני הזדקנות העור שלכם, למרות שחשוב שתפנימו כי עצירה מוחלטת של תהליך ההזדקנות אינה אפשרית.

ניתן לשוב על טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר אחת לכמה שנים כדי לשמור על התוצאות ואף להאריך אותן, והרופאים שלנו ייעצו לכם לגבי האפשרות לחזור על הטיפול בעתיד, ואיזה ציר זמן עשוי להיות נחוץ במקרה שלכם להשגת התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך.

בשורה התחתונה, אפשר, צריך וכדאי להעלים כתמי פיגמנטציה. הטכנולוגיה קיימת

טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר מתמקד בעיקר באזור הפנים, לכן חשוב לקבל א הטיפול רק אצל מומחים רפואיים מקצועיים עם מוניטין מצוין של שנים של טיפולים באנשים שסובלים מנגעי פיגמנטציה או בעיות עור שונות.

רשת מרפאות מומחים שר”פ + בקיאים בשימוש במכשירי לייזר מתקדמים מסוגים שונים, כך שאין צורך להמשיך לחיות עם התסכול כי הפתרונות מעולים, כולל להסרת פיגמנטציה בבית השחי. הטכנולוגיה כבר כאן, והגיע הזמן שתנצלו אותה לטובתכם.

הסרת פיגמנטציה בלייזר: שאלות ותשובות

איך מסירים פיגמנטציה בלייזר?

טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר נחשב לאחד הטיפולים המתקדמים ביותר להסרת פיגמנטציה שאינה רצויה על העור, כמו כתמי גיל, כתמי שמש ונמשים. השימוש במכשיר ה-Star Walker מאפשר טיפול מהיר ועדין בגישה שאינה פולשנית.

כמה זמן נמשך תהליך ההחלמה?

במהלך תקופת ההחלמה, כתמי הפיגמנטציה עשויים להיראות כהים, בהירים, דהויים או אפילו ללא שינוי מיד לאחר הטיפול, אבל בממוצע, לגוף לוקח בין חודש לחודש וחצי לעבד את הפיגמנט.

האם אני מועמד מתאים להליך הסרת פיגמנטציה בלייזר?

לפני הטיפול מתקיימת פגישת ייעוץ כדי לוודא שאתם נחשבים למועמדים מתאימים להליך הסרת פיגמנטציה בלייזר, וייתכן שאנשים שיש להם פיגמנטציה מוגברת או היסטוריה של סרטן העור לא יימצאו כמועמדים מתאימים לטיפול, ובמקרים אלו, הם יקבלו ייעוץ להליכים חלופיים שמתאימים להם.

כמה זמן נמשכות התוצאות של הסרת פיגמנטציה בלייזר?

רוב המטופלים יכולים לצפות ליהנות מתוצאות טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר בין שלוש לחמש שנים מביצוע ההליך, ולפעמים אפילו לטווח הארוך יותר.

הדרך לטיפול בהסרת פיגמנטציה בלייזר מתחילה כאן! חייגו למענה מיידי בטלפון – 1279- 769 – 074

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר