Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסרת קעקועים טיפול יעיל בלייזר חדשני ללא סימנים וללא צלקות

תוכן עניינים

הסרת קעקועים טיפול יעיל בלייזר חדשני ללא סימנים וללא צלקות

סביר להניח ששמעתם על הליך הסרת קעקועים בלייזר, כשיטה אידיאלית להיפטר לתמיד מעיטורי הדיו שכבר אינם רצויים, ושבוצעו בתקופה שעכשיו נראית כמו חיים קודמים. אבל אז אתם מתחילים לתהות אם הטיפולים האלה אמיתיים, כי ללא המידע השלם, הטיפולים האלה נשמעים לכם כמו מדע בדיוני.

כדי להבטיח שתקבלו טיפול הולם, כדאי שתתחילו עם מציאת מכון להסרת קעקועים, שיש לו מוניטין מצוין בתחום, או מוסד רפואי מכובד שעובד עם ציוד חדשני ומתקדם לצד נבחרת של רופאים מומחים בתחומם. הרופאים במרכז הרפואי שר”פ פלוס כבר נתקלו בכל סוגי המקרים של אנשים שהתחרטו על הקעקועים שמלווים את גופם מגיל צעיר, או כגחמת אמצע החיים, ועכשיו הם מבקשים להסירם.

קיימים לא מעט אופציות בשוק, חלקם אף מציעים טיפולים בעלות נמוכה מאוד אך לרוב הדבר נובע כתוצאה משימוש בציוד לרוב נחות או לחילופין כזה שגם לאחר מספר טיפולים עדיין ההסרה לא מושלמת, לכן בשרפ+ אסתטיקה החליטו לרכוש את ציוד הלייזר המוביל בשוק העולמי ה fotona star wakler המרצדס של הטיפולים האסתטייים, בנוסף, המומחים המקצועיים שלנו בקיאים בטיפולי הסרת קעקועים בלייזר, עם ותק של שנים רבות בתחום, להשגת תוצאות מעולות ומדויקות.

אז אם אתם מבקשים לעבור תהליך הסרת קעקועים בלייזר, אצל מומחים רפואיים מובילים, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ חינם ללא עלות, כדי לדון באפשרויות הטיפול המתאימות לכם, ולהמליץ על שיטת הטיפול הנכונה, שתוביל להשגת תוצאות מוצלחות של עור נטול קעקועים.

איפה מתחילים?

ברגע שהחלטתם שהליך הסרת קעקועים בלייזר הוא הצעד הנכון מבחינתכם, חשוב למצוא מוסד רפואי אמין ומיומן שמעסיק מומחים שיבצעו את מפגשי הטיפול בהליכים בטוחים ויעילים.

אתם רוצים שההליך יתבצע כמו שצריך, ושהעור שלכם ייראה כאילו מעולם לא היו עליו קעקועים. זו הסיבה לבחור את אנשי המקצוע שיש להם הכשרה מוכחת, ניסיון ותשוקה להשיג את התוצאות הכי טובות.

לדברי סמנכ”ל השיווק של הרשת מירון אשכנזי, הצוות שעובד עם שרפ+ אסתטיקה כולל רופאים אסתטיים מובילים בתחום. בנוסף לשנים של הכשרה וניסיון בתחום טיפוח העור, הצוות המסור שלנו מביא איתו גם שורה של ניסיון מקצועי יקר ערך לטיפולים, מה שמאפשר מתן טיפולים בגישה ייחודית.

אז איך טכנולוגיית הלייזר מאפשרת להפטר מקעקועים שכבר אינם רצויים?

ראשית, המומחים הרפואיים שלנו משתמשים במכשירי לייזר שתוכננו במיוחד להסרת קעקועים, ומכוונים להסרת כתמי הדיו, אך מותירים את העור ללא סימנים. כאשר הלייזר עובר על הקעקוע, הוא חודר לעור, מוצא את הפיגמנטציה של הקעקוע ומפרק אותה, ללא השפעה על העור שמסביב.

הלייזר מפרק את הפיגמנטציה לחלקיקים קטנים מספיק, באמצעות הפעלת קרן אור מרוכזת מאוד, אשר אין לה השפעה על העור שמסביב. בהמשך, הגוף שוטף את החלקיקים באופן טבעי דרך מערכת הלימפה, שהיא חלק מהמערכת החיסונית של הגוף, והקעקוע מתפוגג.

כלומר השימוש בלייזר להסרת קעקועים שאינם רצויים מפעיל את התהליכים הטבעיים של הגוף להסרת חומרים זרים, על מנת להיפטר מכתמי הדיו הישנים.

הלייזר מכוון לדיו אבל מתעלם מהעור

הסרת קעקועים בלייזר נחשבת לשיטה הבטוחה היחידה להסרת קעקועים שאינם רצויים, מפני שההליך כרוך בשימוש באלומת אור מרוכזת שמשפיעה באופן משמעותי על חלקיקי הדיו המוטבעים בעור, ללא השפעה כל שהיא על העור עצמו. זוהי שיטת טיפול שאינה פולשנית יחסית, בהשוואה לשיטות פוטנציאליות אחרות להסרת קעקועים.

בעוד שהדיו סופג אור – ולכן אנרגיה – בספקטרום הלייזר גורמת לחלקיקי הדיו להתנפץ לחלקיקים קטנים, הוא אינו מותיר סימנים על העור גם כשהקעקוע מוסר, והשאריות נסחפות באופן טבעי על ידי תהליכי הגוף.

בלי מחטים או סכינים: רק אור

בדיוק כפי שהמונח נשמע, הליך הסרת קעקועים בלייזר רותם רק את כוח האור המרוכז ללא צורך בשימוש במחטים, סכינים או מכשירים פולשניים אחרים. באמצעות מכשיר ייחודי, המומחים הרפואיים של שר”פ פלוס מפרקים את כתמי הדיו שאינם רצויים באמצעות שימוש באור עוצמתי, והתוצאות הן קעקועים התפוגגות הקעקוע בכל מפגש טיפול.

טכנולוגיית לייזר להסרת קעקועים מתבצעת אצלנו באמצעות שימוש במכשיר לייזר מתקדם וייחודי: מכשיר Fotona StarWalker שפותח על ידי חברת פוטונה הסלובנית, המובילה בתחום הרפואה האסתטית. מכשיר זה זכה לאישור תקן ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי, ומשרד הבריאות בארץ.

מפגשי הטיפול נמשכים מספר דקות ומתבצעים במרווחי זמן קצרים זה מזה למשך חודש, גם בקיץ. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון, והמטפלים שלנו ינחו אתכם על שימוש בקרם הגנה אם הטיפול בוצע בקיץ ואתם מתכננים להיחשף לשמש, כמו גם לגבי שימוש בתכשירים שונים להגנת האזור בעור שעבר את הטיפול.

איך מתבצע הליך הסרת קעקוע גבות?

השיטה היעילה ביותר להסרת קעקוע גבות היא שימוש בלייזר. הסרת קעקועים בלייזר מכוונת להסרה מוחלטת, כאשר כל מפגש טיפול מתמקד בחיסול הפיגמנט שנותר בעור. הסרת קעקוע גבות בלייזר כרוך בשימוש במכשיר לייזר שמכוון לפיגמנט הדיו בעור. אורכי הגל של הלייזר משבשים את המצב הטבעי של הפיגמנט, וגורמים לחלקיקי הדיו להתפרק ולהתמוסס.

הליך הסרת קעקוע גבות בלייזר מכוון להסרת כתמי הדיו הקיימים בגבות, וכל מפגש טיפול מקדם את הליך הדהייה וההבהרה של הקעקוע בגבות. המומחים הרפואיים במרפאות שר”פ פלוס מבצעים הליכי הסרת קעקוע בגבות באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הסרת קעקועים עם מכשיר Star Walker נחשבת לטיפול הלייזר החדשני הזמין אצלנו, שכרוך בטכנולוגיית לייזר עם דופק קצר לאזור הרצוי.

במפגש טיפול הסרת גבות בלייזר, המכשיר גורם למצב בו הדיו של הקעקוע מתפרק מהר יותר, בשל רמות מוגברות של אנרגיה מרוכזת שמכוונת ישירות לעור.

חשוב לבחור מכון להסרת קעקועים שמעסיק רק את המומחים בתחום

בשנים האחרונות, לייזרים החליפו באופן משמעותי שיטות אחרות להסרת קעקועים. הודות להתדמות האחרונה בתחום טכנולוגיית הלייזר, מכשירי הלייזר המשמשים מכון להסרת קעקועים מאפשרים לבצע את ההליכים הבאים:

  •         הסרת קעקועים בגישה בטוחה ויעילה.
  •         הסרת דיו קעקועים עם פחות מפגשי טיפול.
  •         אפשרות הסרת צבעי דיו שפעם היה קשה להסיר.

אבל למרות התקדמות הטכנולוגיה, התוצאות עדיין תלויות כמעט לחלוטין באיש המקצוע שמבצע הליכי הסרת קעקועים בצפון, ומסיבה זו, המומחים הרפואיים שלנו משתמשים במכשיר ה-Fotona StarWalker שאושר על ידי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי.

בשורה התחתונה, אין צורך לחיות עם החרטה

כדי לקבל ייעוץ מהמומחים המובילים בתחום הרפואה הקוסמטית, צרו קשר עם המרכז הרפואי שר”פ פלוס. הטיפולים שלנו בטוחים, יעילים ומקצועיים, ויש לנו מוניטין של מוסד רפואי מכובד שמעסיק רק את אנשי המקצוע הרפואיים המובילים בתחום.

אין שום סיבה להמשיך לחיות עם החרטה על קעקוע שכבר אינו רצוי, ואין צורך ללבוש בגדים מסתירים. אז אם אינכם מעוניינים עוד בתזכורת הקבועה של העבר, פנו אלינו עוד היום, ונתחיל את הדרך החדשה שלכם!

הסרת קעקועים בלייזר: שאלות ותשובות

איך מסירים קעקוע בלייזר?

הסרת קעקועים בלייזר היא הליך קוסמטי נפוץ, בטוח ויעיל, וכל מפגש טיפול נמשך כמה דקות. כאשר הלייזר מוחל על העור, הוא מתחמם ומפרק את הדיו המקועקע בעור. במילים אחרות, שכבות הדיו הרדודות ביותר מוסרות לפני השכבות העמוקות ביותר. נדרשים מספר מפגשי טיפול כדי לחדור אל כל עומקי הדיו המשתנים בקעקוע. אם הקעקוע כהה או מודגש במיוחד, יהיה צורך במספר רב יותר של טיפולים להסרת הדיו, בהשוואה לקעקועים עם צפיפות נמוכה יותר של דיו.

האם קיימים סיכונים בהסרת קעקועים?

הודות לטכנולוגיה החדשה, הטיפול בקעקועים באמצעות מערכת לייזר מתקדמת, הפך להליך יעיל באופן משמעותי בהשוואה להליכים הישנים. היתרון המשמעותי הוא אפשרות הסרת קעקועים ללא צלקות וסימנים , בתנאי שהטיפול מתבצע על ידי המומחים בתחום.

כמה זמן נמשך תהליך ההחלמה?

פרק הזמן הדרוש לריפוי הכולל לאחר טיפול בלייזר הוא כחודש עד חודשיים, אבל המרווחים בין הטיפולים תלויים בהקפדת המטופלים על הנחיות הרופאים, כך שפרק הזמן יכול להיות ארוך או קצר יותר, בהתאם. זמני הריפוי משתנים גם בהתאם לסוג הטיפול, לחוזק המערכת החיסונית שלכם ובהקפדה על קיום מפגשי הטיפולים כסדרם.

האם העור חוזר לקדמותו לאחר הסרת קעקוע בלייזר?

ברוב המקרים, מצב העור חוזר לקדמותו בפרק זמן שנע בין שלושה חודשים עד חצי שנה לאחר הסרת קעקועים בלייזר, ובהתאם לגודל הקעקוע ועומקו, העור יכול לחזור למצבו המקורי לאחר החלמה מוחלטת.

הדרך לטיפול בהסרת קעקועים בלייזר מתחילה כאן! חייגו למענה מיידי בטלפון – 0723846471

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר