Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר”פ פלוס – קורת הגג המיטבית לאורתופדים

תוכן עניינים

הבית לאורתופדים - שרפ פלוס

אורתופדים רבים מקבלים מטופלים במסגרת הרפואה הציבורית. עקב מספר סיבות, כמו ריבוי מטופלים ברפואה הציבורית ומחסור בתורים, חלקם מופנים לקבלת מטופלים באפיק הפרטי.

על מנת להעניק שירות פרטי איכותי, יש לדאוג למספר רב של גורמים שיהפכו את חווית המטופלים לנעימה ויעניקו להם תחושה שהם מקבלים את השירות הטוב והמקצועי ביותר. החל כמובן בייעוץ הרפואי, אך גם מרגע הזמנת התור ועד הרגע בו הם נכנסים לחדרו של הרופא. 

אין ספק שהקמת קליניקה פרטית לאורתופדיה דורשת התארגנות והשקעה רבות, החל ממתן מענה טלפוני ועד מתן שירות למטופלים כאשר הם מגיעים למקום וממתינים לתורם. 

רופאים רבים עסוקים כל כך בעבודתם במסגרת הרפואה הציבורית והיו שמחים לקבל מטופלים באופן פרטי מבלי הצורך לדאוג לשירותי המעטפת הרבים הכרוכים בניהול קליניקה פרטית.

 

שר”פ פלוס – קורת גג לרופאים מומחים

רשת שר”פ פלוס הוקמה במטרה לשמש קורת גג לרופאים מומחים המעוניינים לקבל מטופלים באופן פרטי. 

אורתופדים רבים בארץ משתמשים בשירותי הרשת, שמציעה השכרת קליניקות לרופאים מומחים. השירות מעמיד לרשות הרופאים קליניקות להשכרה, בצירוף מעטפת הכוללת שירותי משרד ואופרציות נוספות אשר חשובות והכרחיות על מנת לייצר עבור המטופלים חוויה נעימה וחיובית. 

רשת שר”פ הינה רשת בפריסה ארצית הפועלת בלוקיישנים מרכזיים ונגישים למטופלים מכל רחבי הארץ ומפעילה מרכזים בחיפה, פתח תקווה, כפר סבא ובאר שבע.

סניפי הרשת מושקעים ומעוצבים, ומספקים למטופלים חדרי המתנה נוחים, מרווחים ומאובזרים.

 

שירותי מעטפת מקיפים לרופאים

נוסף על השכרת הקליניקה הנעימה בה ניתן לקבל את הלקוחות, רשת שר”פ פלוס מספקת לרופאים שירותים חשובים נוספים.

הרשת נמצאת בהסדרים עם כל קופות החולים וחברות הביטוח הפרטיות, והסדרים אלו מספקים לרופאים גישה לתיקים האישיים של המטופלים ולחומרים רפואיים נוספים מהמחשב בקליניקה. 

זאת ועוד, הרשת מפעילה מוקד לזימון תורים שמעניק למטופל אפשרות לקבוע תור בקלות ובמקצועיות, וכולל גם את האופציה להקדמת תורים במידת האפשר. 

הרשת מציעה שירותי מזכירות בקליניקות עצמן ואף שירותי גביית כספים מהמטופלים עבור השירות. צוות שירותי המזכירות עושה נאמנה את עבודתו בשטח, על מנת להבטיח לכל מטופל (וגם לרופא עצמו) יחס אישי, מקצועי וחם. 

כמו כן,  הרשת מעמידה לרשות הרופאים מכלול כלים לפרסום עצמי ובהם פרסום במסכים הפזורים בחדרי ההמתנה, מיני סייט יחודי לכל רופא באתר האינטרנט הכולל דף מידע מקיף, ביוגרפיה, הכשרות, מידע על הסניפים בהם הוא פועל ועל ימי פעילותו, ואפשרות לפרסום כתבות מקצועיות, סרטונים ועוד.

רופאים מספרים

ד”ר חיים כצבמן אשר מתמחה בכירורגיה אורתופדית עם תת התמחות בכף היד, מקבל מטופלים במרכז הרפואי של שר”פ שנמצא בחיפה. וכך הוא מספר:

“אני מגיע למרפאה פעמיים בשבוע כבר חמש וחצי שנים. המרפאה יפה ומעוצבת, ונראה כי המטופלים נהנים מהשהייה בה. המרפאה מהווה one stop shop ומגיעים אליה רופאים מומחים מקצועיים ומיומנים שעוסקים בתחומים רבים. אין ספק כי המטופלים מרוצים מצוות המזכירות שנותן שירות מקצועי ומסור. אמנם קביעת התורים נעשית במוקד שמציע תורים בזמינות גבוהה, אך גם המזכירות במרפאה עוקבות אחרי קביעת התורים, מטפלות בדברים הדורשים טיפול ומחליפות בין התורים במקרי הצורך. סביבת המרפאה נעימה, המתקנים בה איכותיים, מיטות הטיפול מתקדמות והציוד חדיש”. 

ד”ר שניר הלר אשר מתמחה באורתופדיה של המפרקים ומקבל מטופלים במרכזים הרפואיים של שר”פ בפתח תקווה ובכפר סבא מוסיף: 

“אני מקבל מטופלים במרפאה בפתח תקווה כבר כחצי שנה. לאחר מכן, התחלתי לקבל מטופלים גם במרפאה בכפר סבא. אני רופא מנתח שמבצע החלפות מפרקים, ברכיים וירכיים. אני פוגש במרפאה מטופלים שלי שנמצאים לפני ואחרי ניתוחים. אני מאוד מרוצה מהשירות המזכירותי שאני מקבל בשר”פ. בחרתי בשר”פ מפני שהמרפאות נראות נהדר, נגישות ומספקות שירות טוב למטופלים שלי, וגם לי בתור רופא”. 

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר