Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פצעי סוכרת – לא האמנתי שאזכה שוב לדרוך על הרגליים

תוכן עניינים

פצעי הסוכרת מופיעים בקרב כרבע מחולי הסוכרת, מתוכם הסיכויים לקטיעה כתוצאה מטיפול לקוי מוערכים בכ -30%. כמעט מחצית ממקרי הקטיעה עלולים להסתיים במותו של החולה בפרק זמן של חמש שנים. אבל, גם את הסטטיסטיקה הזו אפשר לשנות.

נתחיל מהחדשות הטובות: הטכנולוגיות החדשניות הקיימות מאפשרות לצאת ממצבים בריאותיים מסובכים. החוכמה היא שילוב נכון ביניהם ובין התמדה בטיפולים. ואת זה לא יודעים לעשות בכל מקום. ברשת שר”פ פלוס, מהמובילות בתחום הרפואה הפרטית – המטופלים נהנים מתוצאות משנות חיים מאז הקימה בשנת 2016 את מרפאת פצעים קשיי ריפוי וכף הרגל. שר”פ פלוס מציעה בית טיפולי אחד, המרכז תחתיו מגוון רחב של טיפולים אפקטיביים וזמינות תורים. התשוקה המניעה את הרשת הינה החזרה מהירה לשגרת חיים והימנעות מכריתת איברים שעלולה להוביל למוות.

את מרפאת הכאב בשר”פ פלוס מנהיג ד”ר הנרי שוורץ, מומחה לכירורגיה כללית ולכלי דם ובעל ניסיון של מעל ארבעה עשורים בתחום. תפיסת עולמו המקצועית דוגלת בגישה הוליסטית, המתבוננת יחדיו בכל הבעיות והסיבוכים שנגרמו עקב הסוכרת – לא רק פצעים קשיי ריפוי, אלא גם בעיות אורתופדיות, בעיות בכלי דם וסיבוכים נוספים – במטרה למצוא פתרון כולל לבעיה. המטופל מקבל תוכנית טיפולים בהתאמה אישית מלאה לצרכיו, בהתאם למצבו, ומלווה לכל אורך התהליך. תוכנית הטיפולים דינמית ומשתנה בהתאמה להחלמתו של המטופל.

גם את הסיפור הזה אנחנו גאים לשתף

שרה (השם המלא שמור במערכת) בת ה – 86 כמעט ואיבדה לגמרי את התקווה לדרוך שוב ולהנות מרגליים נקיות מפצעים. הפגיעות החמורות שגופה עבר כתוצאה מהסוכרת עברו תהליך ריפוי מלא בזכות טיפולים חדשניים שעברה במרפאת הכאב של שר”פ פלוס. סכרת, יתר לחץ דם ומחלה בכבד הינם מנת חלקה של שרה כבר שנים ארוכות. שרה, אלמנה ואם לבת עברה לפני מספר שנים לדיור מוגן והצליחה לשמור, באופן יחסי, על אורח חיים מאוזן ובריא. במשך שנים נהנתה ביחד עם ביתה מצעידה שבועית ארוכה.

פצעי סוכרת – שלב ההחמרה

כל טיפול בכף רגל סוכרתית מתחיל מההבנה כי הריפוי המלא הוא תהליך שהגוף צריך לעבור. לא ניתן לטפל בפצע בחלק החיצוני והחשוף שלה. במרכז שר”פ פלוס רכשו אולטראסאונד מיוחד ובעל פטנט בינלאומי המסייע לריפוי כאבים הנובעים מנוירופתיה ופצעים כרוניים. הטכנולוגיה על פיה מתבסס המכשיר הינה האפשרות לפתוח שוב את כלי הדם שיאפשרו זרימה במהירות גבוהה יותר של הדם. בדרך זו כדוריות הדם הלבנות נכנסות לפעולת הריפוי. בדרך זו הגוף אשר כבר הסתגל פצע ומקבל אותו כחלק ממנו – מתעורר שוב לחיים ומבין כי הפצע זקוק לריפוי.

אבחון מקיף בפצעי סוכרת

המלצה מקרית של חברה בדיור המוגן הביאה את שרה אלינו לשר”פ פלוס. מפוחדת ופסימית נפגשה עם ד”ר שוורץ, אשר בחן את פרטי המקרה ושלח אותה לצילום דחוף. ד”ר שוורץ זיהה כי בעיית הפצעים אינה הבעיה היחידה וישנן בצקות ברגליים והפרשות בנוסף להתפשטות הפצעים וכן נמק מקומי המונע מהפצעים להחלים. מכאן הדרך לפתרון הייתה כבר קלה. תכנית הטיפולים המקורית תוכננה לכשמונה חודשים וכללה ביקור דו שבועי במרפאה ולא פחות מחמש דרכי טיפול שולבו: אוזון, חבישות מיוחדות שפותחו במרפאה, משחות מיוחדות ,טיפול לימפה פרס לטיפול בבצקות ובהפרשות וכן טיפול אחת לשבועיים בשיטה חדשנית באמצעות יצירת קריש דם חיצוני לגוף והצמדתו לפצע. השיטה החדשנית קיימת בארץ רק במרפאת הכאב בשר”פ פלוס.

הטיפולים במרפאה הוכחו כיעילים והצילו מעל ל-1,000 מטופלים מקטיעת כפות הרגליים.

לפרטים נוספים וקביעת אבחון אצל רופא מומחה תוך 48 שעות חייגו: – 073-3300377

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר