Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר”פ פלוס – One Stop Shop לרופאים הכירורגים

תוכן עניינים

שרפ פלוס - רופאים כירורגים

הרפואה הכירורגית מאפשרת לרפא מחלות ופצעים באמצעות הליך ניתוחי. בפועל, הרופאים הכירורגים מתחלקים בעצם לתתי-התמחויות, למשל: כירורגים המתמחים בכירורגיה כללית (שהיא אינה באמת כללית וכבר נרחיב על כך), כירורגים המתמחים בפה ולסת, כירורגים המתמחים בלב, כירורגים המתמחים בכף יד, כירורגים המתמחים בעיניים, כירורגים שמתמחים בטיפול בילדים, ועוד. 

כירורגיה כללית הינה כירורגיה המתמחה בחלל הבטן ובאזורים הפנימיים בו. מדובר בניתוחים פולשניים כמו ניתוח כיס מרה, ניתוח לבלב, ניתוח קיבה, ניתוחי בקע מפשעתי ועוד.

למרות שההליכים עצמם מתבצעים לרוב בבתי החולים, כירורגים רבים זקוקים לקליניקה בה יוכלו לקבל מטופלים לבדיקות, פגישות ייעוץ וביקורות לפני ואחרי ניתוחים.

על מנת להעניק למטופלים המגיעים לפגישה רפואית חוויה מרגיעה ונעימה, יש על הרופא לדאוג למספר רב של גורמים. החלל שמקבל את המטופלים צריך להיות נעים ומרווח, קביעת התור צריכה להיות נגישה, קלה ומהירה והשירות במקום צריך להיות עדין, אדיב, מקצועי ומרגיע. כל זאת עוד לפני הכניסה לפגישה עם הרופא עצמו. 

כירורגים רבים בוחרים לשים דגש על מתן טיפול רפואי מקצועי ומקיף מהשורה הראשונה, ולהיעזר בשירותי המעטפת המתקדמים של רשת שר”פ פלוס על מנת להבטיח למטופליהם את השירות הטוב, החם והמקצועי ביותר.

המרפאות של רשת שר”פ פלוס פועלות בפריסה ארצית וממוקמות בתוך הערים בלוקיישנים המרכזיים והנגישים ביותר. ניתן להגיע למרפאות הרשת בחיפה, בפתח תקווה, בכפר סבא ובבאר שבע. על מנת להגדיל את פריסת הסניפים הנגישים לתושבי הצפון, במהלך שנת 2022 עתיד להיפתח סניף צפוני נוסף בעיר כרמיאל.

שר”פ פלוס – הבית של הרופאים הכירורגים

שר”פ + הינו מרכז רפואי המשמש קורת גג לרופאים מומחים. הרשת מספקת לרופאים מומחים מתחומים רבים אפשרות לקבל מטופלים ללא הצורך לדאוג לשירותי המעטפת הרבים הכרוכים בניהול קליניקה פרטית.

מטופלים רבים מגיעים לפגישות עם הרופאים על מנת לעבור תהליך מקדים לניתוח שכולל בדיקה ואבחון, בחינת הממצאים הרפואיים, ייעוץ נוסף לפני ביצוע ההליך ועוד. כמו כן, גם לאחר ההליך יש להמשיך להיפגש עם הרופא על מנת לבצע ביקורות תקופתיות.

לכן כירורגים רבים שמנתחים מטופלים הן במסגרת הרפואה הציבורית והן במסגרת הרפואה הפרטית, בוחרים לקבל את מטופליהם לייעוצים, בדיקות וביקורות במרפאות רשת שר”פ פלוס על מנת להעניק להם חווית ביקור נעימה, מרגיעה, עוטפת ומקצועית.

שר”פ פלוס מעניקה שירותי מעטפת לרופאים הכירורגים

רשת מרפאות מומחים שר”פ פלוס מעמידה עבור הרופאים הכירורגים אפשרות לקבל את מטופליהם בקליניקה מעוצבת, נעימה ונגישה, בעלת חלל המתנה מרווח שמאפשר למטופלים להגיע לפגישה עם מלווים, דבר החשוב במיוחד למטופלים שנמצאים לפני או אחרי ניתוח.

לרשות הרופאים עומד גם מוקד זימון התורים של הרשת. מוקד זימון התורים מאפשר לקבוע תור לכירורג במהירות ובקלות.

בתוך הקליניקות רשת שר”פ פלוס מספקת לרופאים שירותי מזכירות ושירותי גביית כספים מהמטופלים עבור השירות, אשר מקלים על הרופאים ומאפשרים להם להתרכז בעבודתם בצורה הטובה ביותר.

צוות המזכירות אחראי גם לתזכר את המטופלים לגבי קיום התור ולעקוב אחר לו”ז התורים והביקורים על מנת לאפשר לו להתקדם ללא תקלות. נוסף על כך הצוות זמין בכל עת עבור המטופלים, על מנת לכוון אותם ברחבי המרפאה, לענות על שאלותיהם ולהשרות עליהם אווירה נעימה ורגועה.

הכירורגים שפוגשים מטופלים במרפאות הרשת מקבלים גישה מלאה לתיקים האישיים של המטופלים ולחומרים רפואיים נוספים ישירות מהמחשב בקליניקה, הודות להסדרים של רשת שר”פ פלוס עם כל קופות החולים וחברות הביטוח הפרטיות.

פרסום וחשיפה למטופלים

מרבית החיפושים אחר כירורגים מומחים מתבצעים באינטרנט. רשת שר”פ + מספקת לרופאיה מיני סייט אישי לכל רופא באתר הרשת, על מנת להגדיל את החשיפה למטופלים פוטנציאליים ולהקל עליהם למצוא את הרופא המטפל באינטרנט. זאת ועוד, רשת שר”פ + דואגת לקדם את רופאיה גם באמצעות הרשתות החברתיות ועל ידי תוכן מקודם ברשת. 

נוסף על כך, מטופלים יכולים להיחשף לכירורגים המומחים גם על גבי המסכים הפזורים בחדרי ההמתנה של כל אחת ממרפאות שר”פ +, דבר המאפשר חשיפה פיזית של הרופאים למטופלי הרשת. 

 כירורגים מספרים על רשת שר”פ פלוס

ד”ר נידאל עיסא

מנהל המערך הכירורגי בבית חולים השרון ומומחה בכירורגיה כללית, פרוקטולוגיה וכירורגיה קולורקטלית, מספר: 

“אני מקבל מטופלים במרפאת שר”פ + בפתח תקווה פעם אחת בשבוע, כבר מעל לשנה. אני מתמחה בכירוגיה כללית, בניתוחי בקע, כיס מרה, מערכת העיכול ורקטום. 

המטופלים שלי מגיעים אליי למרפאת השר”פ לייעוצים, לפגישות והכנה לפני ניתוח, למעקב אחרי ניתוח וגם לבדיקות וטיפולים אחרים על פי הצורך. 

מרפאת השר”פ נגישה לי וללקוחות, הצוות מקצועי, דואג לזרימה מסודרת של התורים ומייצר חוויה קלה ונעימה לי בתור רופא וגם למטופלים”. 

ד”ר ניקולאי מנשרוב

מומחה לכירורגיה כללית, מנהל השירות לניתוחי ושת וקיבה בבית החולים בילינסון וסגן מנהל המערך הכירורגי באותו בית חולים, מספר גם הוא על עבודתו במרפאת השר”פ:

“אני מקבל מטופלים פעם בשבוע במרפאת שר”פ + בפתח תקווה מרגע הקמתה.
אני מתמחה בכירורגיה כללית ובניתוחים של מערכת העיכול, בדגש על מערכת העיכול העליונה.

מטופלים מגיעים לפגוש אותי במרפאה של שר”פ פלוס בפתח תקווה על מנת לקבל חוות דעת נוספת, לביקורות לפני ניתוחים, למעקב אחרי ניתוחים ולביקורות שנתיות. רוב המטופלים שלי זקוקים לביקורת אחת או שתיים לאחר הניתוח, אך כמובן שהדבר אינדיבידואלי ותלוי במצב הרפואי של כל מטופל.

המרפאה של שר”פ+ נגישה ונוחה למטופלים וגם לי. במקרה שלי, מאחר ומקום עבודתי הראשי הוא בבית חולים בלינסון, כל שעליי לעשות על מנת להגיע למרפאה הוא לחצות את הכביש. המרפאה מסודרת, שירות המזכירות זמין עבורי כל העת ועושה את עבודתו נאמנה. בתחום שלי אני לא זקוק להרבה ציוד על מנת לבדוק את המטופלים, אך חדר הטיפולים והמחשב החדיש במרפאת השר”פ משרתים אותי בצורה טובה”. 

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר