Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסרת פיגמנטציה בפנים – טיפול חדשני

תוכן עניינים

כתמי הפיגמנטציה מופיעים על עור הפנים עם ההתבגרות, והדבר יכול לקרות כבר בסוף שנות ה-20 ובתחילת שנות ה-30.

אם אתם מתמודדים עם כתמי פיגמנטציה עקשנים על עור הפנים, ונדמה לכם שניסיתם כבר הכל על מנת להסיר אותם, אך ללא הועיל – הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכם.

בשר”פ + מצאנו את הנוסחה להעלמת הכתמים והיא כוללת את הרופאים המובילים בתחום, יחד עם הציוד החדשני והמתקדם ביותר שקיים בשוק. אנחנו כאן בשבילכם ויותר אתם לא צריכים להישאר עם כתמי הפיגמנטציה לבד. בעצם, אתם לא צריכים להישאר איתם בכלל.

ממה נוצרים כתמי הפיגמנטציה בפנים?

כתמי הפיגמנטציה בפנים עשויים בעצם מחומר שנקרא מלנין ונמצא בתאים של כל אחד מאיתנו. עם זאת, לא אצל כולם יופיעו כתמי פיגמנטציה על עור הפנים.

כתמי פיגמנטציה נוטים להופיע יותר על עור כהה והסיבות להופעתם הן:

  • גנטיקה
  • שינויים הורמונליים (למשל בזמן הריון)
  •  אירוע טראומתי שעבר על העור
  • עור שעבר טיפול אינטנסיבי ולא מותאם
  • חשיפה מוגברת לקרני UV מהשמש

איך זה קורה?

כאשר מתרחש אחד הגירויים שהזכרנו בתור הסיבות להופעת הפיגמנטציה על עור הפנים, חומצת האמינו שנמצאת בתאים הופכת למלנין, והמלנין צובע את העור וגורם להופעת הכתם. חשוב לציין כי חשיפה לשמש ומחייה בסביבה שאינה בריאה מאיצות את התהליך.

אז מה אפשר לעשות?

תחילה, יש לאבחן את הסיבה להופעת כתמי הפיגמנטציה על הפנים. לאחר אבחון הסיבה צוות המומחים של שר”פ + יוכל להציע טיפול נכון ומקיף בפיגמנטציה על מנת להעלים אותה.

לאחר מכן, יהיה ניתן להתחיל בסדרת טיפולים מותאמת אישית עד להעלמה מלאה של כתמי הפיגמנטציה. 

פיגמנטציה בפנים טיפול

קיימים בשוק מספר טיפולים לפיגמנטציה בפנים הכוללים מריחה של קרמים, ביצוע פילינג ושימוש במכשיר לייזר.

מרפאות שר”פ + מציעות למקרים של פיגמנטציה בפנים טיפול לייזר במכשיר חדשני ומתקדם שנקרא Fotona Starwalker ונוצר על מנת להעלים מהפנים גם את כתמי הפיגמנטציה העקשנים והסרבנים ביותר.

Fotona Starwalker – הכוכב של טיפולי פיגמנטציה בפנים

Fotona Starwalker הינו מכשיר לייזר מהמתקדמים בשוק. מדובר במכשיר בעל אישורי תקן של ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ושל משרד הבריאות הישראלי.

המכשיר מציע טיפול מהיר, יעיל וקל בפיגמנטציה. מספר הטיפולים נקבע לפי מצב העור של המטופל, כאשר שבועיים עד חמישה שבועות מפרידים בין טיפול לטיפול. הטיפולים עצמם אורכים כ-20 דקות.

וזה מה שהוא עושה:

  • המכשיר מפעיל קרני לייזר שמאפשרות לטפל בכתמי פיגמנטציה בעומקים שונים, על ידי שימוש באורכי גל שונים.
  • קרני הלייזר פוגעות בפיגמנט ומפרקות אותו. לאחר הפירוק מערכות הדם והלימפה דואגות להוצאתו של הפיגמנט מהגוף באופן טבעי.
  • במקביל לפעולת פירוק הפיגמנט ויציאתו מהגוף, מתרחשים בגוף תהליכי ייצור מחדש של קלוגן ואלסטין, שמעניקים לעור הפנים מראה רענן ובריא.
  • את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון. לאורך המפגשים יחולו שינויים נוספים עד שלאט לאט הכתמים יטשטשו וייעלמו לגמרי.

נוסף על השימוש במכשיר ה- fotona starwalker המתקדם והחדשני, במרפאות האסתטיקה של שר”פ + נעשה שימוש גם בידית טיפול מיוחדת הנקראת FS20A. השימוש בידית מהווה בונוס מתנה למטופלים במרפאות שר”פ +, על ידי שימוש בטכניקה מתקדמת שמאפשרת לקצר את משך סדרת הטיפולים. 

איך מתבצע ההליך עצמו?

תחילה הרופא יחטא את האזור בפנים שדורש טיפול ויכין אותו לתהליך. לאחר מכן תקבלו משקפי מגן מיוחדים שיגנו על העיניים שלכם מפני קרינת הלייזר. חשוב לדעת כי למרות הרכבת משקפי המגן, אתם עלולים לראות הבזקי אור, אך מדובר בדבר תקין. גם הרופא עצמו ירכיב משקפי מגן ואז יחל הטיפול במכשיר הלייזר המתקדם. הטיפול יארך לרוב כ-20 דקות, תלוי בפעולה הספציפית, בגודלם ובעומקם של כתמי הפיגמנטציה.
 

האם יש תופעות לוואי?

בזמן הטיפול וגם לאחריו ייתכן ותחושו מעט אי נוחות באזור המטופל, אך מדובר באי נוחות חולפת. כמו כן, יכול להיות שיופיעו במקום הטיפול אדמומיות, רגישות או נפיחות קלה. מדובר בתופעות לוואי קלות שחולפות במהירות כמה ימים לאחר הטיפול.

בכל אופן, הרופאים המומחים במרפאות האסתטיקה של שר”פ + יעניקו לכם הוראות מדויקות להתמודדות עם תופעות הלוואי, וינחו אתכם כיצד להתנהג לאחר הטיפולים על מנת למנוע אפשרות של הופעת צלקת.

האם קיימים סיכונים בטיפול?

השימוש במכשיר ה– Fotona Starwalker בטוח לחלוטין. כפי שכבר נאמר, המכשיר אושר לשימוש על ידי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי וגם על ידי משרד הבריאות הישראלי. מעבר לתופעות הלוואי שצוינו קודם לכן, שהן קלות וחולפות לאחר מספר ימים, לא קיימים סיכונים משמעותיים במקרים של טיפול בפיגמנטציה בפנים בטכניקה הבטוחה והמתקדמת שמציע מכשיר ה–Fotona Starwalker בו משתמשות מרפאות האסתטיקה של שר”פ +.

כמה טיפולים צריך לעבור?

לכל אחד ואחת מצב עור אינדיבידואלי. כמות הטיפולים נקבעת על פי סוג הפיגמנטציה בה יש לטפל, גודל הכתמים והעומק שלהם. ברוב המקרים, נדרשים שלושה טיפולים באופן ממוצע על מנת להעלים את הפיגמנטציה.

האם תוצאות הטיפול במכשיר Fotona Starwalker קבועות ונשארות לאורך זמן?

החדשות המשמחות הן שכן. מניסיון של מטופלים רבים במרפאות האסתטיקה של רשת שר”פ + ניתן לראות כי התוצאות קבועות ומחזיקות שנים רבות.

חשוב לציין כי ההזדקנות הטבעית עושה את שלה והדבר משפיע גם על מראה הפנים. עם זאת, הימנעות מחשיפה מוגזמת לשמש, הימנעות מעישון סיגריות ומשתיית אלכוהול מוגזמת ושמירה על הרגלי תזונה בריאים ועל אורח חיים פעיל גופנית, מסייעים לעור לשמור על מראה צעיר ובריא ומפחיתים את הסיכוי לחזרת כתמי הפיגמנטציה.

במקרים מסוימים, הרופאים המומחים של מרפאות שר”פ + אסתטיקה ממליצים לחזור על הטיפול אחת לכמה שנים, על מנת לשמר את התוצאות ולמנוע את חזרת הכתמים.

לאחר השלמת הטיפול הראשון, תוכלו לקבל מהרופאים המומחים את כל המידע הנחוץ לשמירה על התוצאות שהושגו בחיי היום יום שלכם. זאת ועוד, הרופאים ינחו אתכם ויסבירו האם כדאי לחזור על הטיפול ואחת לכמה זמן יש לעשות זאת.

למה כדאי לטפל בפיגמנטציה בפנים דווקא בשר”פ +?

רשת מרפאות האסתטיקה של שר”פ + מטפלת בכל שנה בלקוחות מרוצים רבים.

הצלחת הטיפולים מורכבת משימוש בציוד החדשני והמתקדם ביותר בשוק כמו מכשיר ה- Fotona Starwalker  וידית ה- FS20A שמקצרת משמעותית את התהליך, לצד העסקת הרופאים המומחים אשר מובילים את התחום בארץ.

צוות הרופאים המיומן במרפאות שר”פ + אסתטיקה מכיר באופן מדוקדק את המכשירים, הציוד והחומרים שמשמשים להצלחת הטיפול ועבר הכשרה מקיפה שמאפשרת לבצע טיפולים אלו בצורה הטובה ביותר.

זאת ועוד, ביכולתם של הרופאים המומחים להתמודד גם עם מקרים מורכבים של פיגמנטציה בעור ולסייע אפילו לאנשים שחשבו שהכתמים לעולם לא ייעלמו מעורם ושניסו כבר כל טיפול אפשרי, בין אם ברפואה הקונבנציונלית או המשלימה.

 

לסיום, אנו מציעים לכם לקחת נשימה עמוקה. גם אם חשתם בודדים במערכה, מעכשיו אתם לא לבד בהתמודדות מול כתמי הפיגמנטציה. לתופעה יש טיפול ואנחנו כאן על מנת לעזור לכם להסיר גם את הכתמים העקשנים והקשים ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום על מנת לתזמן פגישת ייעוץ ולהתחיל בתוכנית הטיפול עד לקבלת התוצאות המעולות.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר