Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר”פ פלוס – הבית של רופאי העיניים

תוכן עניינים

הבית של רופאי העיניים

רוב רופאי העיניים פוגשים את מטופליהם במסגרת הרפואה הציבורית. עם זאת, קיימים מצבים של ריבוי מטופלים ביחס למעט רופאים מומחים. במצבים כאלו, כמו שלכולנו יוצא לחוות מידי פעם, ההמתנה לקבלת התור אורכת זמן רב והבעיה יכולה להחמיר ולהחריף. 

קופות החולים מציעות ביטוח משלים, המכסה ביקור אצל רופא באופן פרטי תמורת השתתפות עצמית או הנחה מעלות הביקור. פנייה לאפיק הביטוח המשלים עושיה לקצר את התור תמורת תשלום נוסף, שלעיתים שווה לשלם על מנת שלא ליצור מצב של סבל מתמשך והחרפת התחלואה. 

ואכן, מטופלים רבים מגיעים לרופאים שמקבלים גם באופן פרטי, וזוכים לתורים קרובים יותר על ידי השימוש בביטוח המשלים או תוספת תשלום.

לא פשוט לתחזק קליניקה פרטית

הענקת שירות פרטי איכותי למטופלים מצריכה מהרופאים המקבלים בפרטי להיעזר בשירותי מעטפת מקיפים, שידאגו לכל צרכיהם של המטופלים ויעניקו להם חוויה נעימה, מקצועית ואדיבה מול המרפאה. החל מזימון התור, דרך שירותי מזכירות ועד האפשרות של הרופא להשתמש בציוד המתקדם ביותר בשוק על מנת לבדוק את מטופליו.

הקמת קליניקה פרטית דורשת השקעה רבה הכוללת העסקת עובדים וקנייה או השכרה של ציוד רפואי.

פעמים רבות, העבודה במסגרת הרפואה הציבורית חולשת על חלק גדול מיומם של הרופאים המומחים, ובשעות העבודה שנותרות להם הם ישמחו לקבל מטופלים במסגרת הרפואה הפרטית מבלי לדאוג לכל שירותי המעטפת שמצריכים כפי שנאמר, השקעה רבה.

שר”פ פלוס – השכרת קליניקות לרופאים מומחים

רשת מרפאות מומחים שר”פ פלוס הוקמה במטרה לשמש בית מקצועי לרופאים מומחים המעוניינים לקבל מטופלים באופן פרטי. 

הרשת מפעילה סניפים במיקומים מרכזיים בפריסה ארצית בחיפה, פתח תקווה, כפר סבא ובאר שבע. במהלך שנת 2022 עתיד להיפתח סניף צפוני נוסף בעיר כרמיאל. הסניפים מעוצבים, מרווחים, מאובזרים ונמצאים במקומות נגישים להגעת מטופלים.

רופאי עיניים רבים בארץ משתמשים בשירותי שר”פ פלוס ושוכרים קליניקות נעימות ומרווחות על מנת לקבל בהן מטופלים באופן פרטי. השירות של שר”פ פלוס מספק לרופאים גם אופרציות נוספות אשר חשובות והכרחיות על מנת לייצר עבור המטופלים חוויה נעימה וחיובית.

נוסף על שירותי המעטפת, שר”פ פלוס מציעה לרופאים קליניקות מותאמות לתחום העיניים הכוללות ציוד מקצועי הכולל טונומטר לבדיקת לחץ תוך עיני, אוטורפרקטומטר למדידת רפרקציה של העין, מסך ויזוס לבדיקת חדות ראייה, אינדיירקט אופטלמוסקופ לבדיקת קרקעית העין ועוד. הציוד המתקדם מאפשר לרופאים לבצע את הבדיקות המקיפות, המקצועיות והמדויקות ביותר. 

מגוון שירותי מעטפת לרופאי עיניים

על מנת להעניק למטופלים את חווית השירות והטיפול הטובה ביותר, יש לדאוג למספר גרומים נוספים מעבר למקום הפיזי אליו הם מגיעים. על מנת לספק לרופאים את סביבת העבודה המיטבית יש להעמיד לרשותם ציוד מתקדם ושירותי מעטפת מקיפים.
שר”פ פלוס מספקת לרופאים המומחים שירותי מעטפת שדואגים להעניק למטופליהם סיוע מרגע זימון התור ועד הרגע בו הם עוזבים את המרפאה.

שר”פ פלוס מפעילה מוקד לזימון תורים שמאפשר למטופלים לקבוע בקלות תורים לרופאים המומחים. המוקד דואג גם להציע למטופלים אופציה להקדמת תורים במידת האפשר.

נוסף על כך, רשת שר”פ פלוס מציעה לרופאים שירותי מזכירות בקליניקה הכוללים תזכורת למטופלים על מועד התור, הכוונת המטופלים בזמן הביקור וגביית כספים עבור בדיקת הרופא. צוות שירותי המזכירות עושה נאמנה את עבודתו בשטח, על מנת להבטיח לכל מטופל (וגם לרופא עצמו) יחס מקצועי ותחושה נעימה.

חשוב לציין כי לרשות הרופאים המטפלים במרפאות שר”פ פלוס עומדת גישה מלאה לתיקים האישיים של המטופלים ולחומרים רפואיים נוספים מהמחשב בקליניקה, זאת מפני שהרשת נמצאת בהסדרים עם כל קופות החולים וחברות הביטוח הפרטיות.

כפי שצוין בהרחבה, רשת שר”פ פלוס מספקת לרופאים המומחים בכלל, ולרופאי העיניים ציוד מתקדם בקליניות על מנת שיוכלו להעניק למטופליהם את האבחון והטיפול הטובים והמדויקים ביותר. 

זאת ועוד, הרשת מעמידה לרשות הרופאים מכלול כלים לפרסום עצמי ובהם פרסום במסכים הפזורים בחדרי ההמתנה, מיני סייט ייחודי לכל רופא באתר האינטרנט הכולל דף מידע מקיף, ביוגרפיה, הכשרות, מידע על הסניפים בהם הוא פועל ועל ימי פעילותו, ואפשרות לפרסום כתבות מקצועיות, סרטונים ועוד.

רופאים מספרים:

 

פרופ’ אלעד מויסייב

 מנהל מחלקת העיניים במרכז הרפואי מאיר, מומחה בניתוחי רשתית וקטרקט, מקבל מטופלים במרכז הרפואי של שר”פ פלוס בכפר סבא. וכך הוא מספר:

“במרפאת שר”פ פלוס בכפר סבא אני מקבל מטופלים שמגיעים אליי לצורך ייעוץ ובדיקה. חלק מהמטופלים מגיעים לייעוץ בפעם הראשונה, חלקם לצורך חוות דעת שניה, ורבים ממשיכים באופן קבוע לצורך מעקב, או שמגיעים לביקורת לאחר ניתוח.

המרפאה נעימה למראה, גדולה ומרווחת. גודלו של חדר ההמתנה מאפשר למטופלים ומלוויהם לשהות בו ללא צפיפות, דבר חשוב מאוד כעת לאור הימשכות הקורונה בארץ.

במרפאה נמצא ציוד מתקדם ואיכותי, המאפשר לי לבצע את כל מגוון הבדיקות הנדרשות. נוסף על כך, צוות המזכירות דואג לחוויה נעימה למטופלים, החל מתזכורות לפני ההגעה לתור, הכוונה בזמן הביקור ודאגה שוטפת להתנהלות המרפאה, דבר החוסך המתנה מיותרת ממטופלים שמגיעים. במרפאת שר”פ פלוס בדרך כלל אין עומסים ועיכובים משמעותיים בזמן הביקור. מרפאת השר”פ הינה בית לרופאים מומחים רבים מתחומים שונים, שעובדים בה במקביל, וצוות המזכירות וההנהלה מספקים מעטפת טובה לכולם”.


ד”ר שלמה דותן –

שניהל בעבר את מחלקת העיניים בבית החולים הדסה במשך 30 שנים, מספר:

“אני מקבל מטופלים במרכז שר”פ פלוס בפתח תקווה כבר קרוב לשנה, ומגיע למרפאה כשלושה ימים בשבוע” 
“אני רופא עיניים בעל התמחות בנוירואופטלמולוגיה, שהיא תת מקצוע המשלב רפואת עיניים ונירולוגיה. קיימת בגוף האדם מערכת שלמה שמעבירה אינפורמציה בין העיניים למוח שהן חלק ממנו. מדובר במערכת רגישה שעלולה להיפגע כתוצאה מפגיעות כמו אירוע מוחי או גידול במוח, וזו בעצם נוירואופטלמולוגיה על רגל אחת” הוא מוסיף. 

“אני מקבל מטופלים במרפאת שר”פ פלוס בפתח תקווה בשני כובעים. בכובע אחד אני רופא עיניים ומטופלים מגיעים אליי לבדיקה שאורכת כשעה, למשל להתייעצות לפני ניתוח קטרקט. בכובע השני אני מומחה לנוירואופטלמולוגיה. נירוכירורגים רבים שולחים אליי מטופלים לפני ניתוחים, על מנת שאחווה את דעתי בנוגע להשפעת ניתוח גידולים במוח על מערכת הראייה שלהם. בדיקות כאלו אורכות לרוב שעה וחצי. אני מבצע בדיקות עומק ארוכות ולכן מגיעים אליי מטופלים דרך סעיף של ייעוץ מומחה בביטוח הבריאות הפרטי שלהם” אומר דותן. 

“מרפאת שר”פ פלוס בפתח תקווה הינה מרפאה מכובדת ושוררת בה אווירה טובה. חדר ההמתנה מרווח, והמטופלים נהנים ממרחב המתנה נעים וגדול. מרפאת שר”פ פלוס מספקת לי את כל המכשור הייחודי לו אני זקוק על מנת לבצע בדיקות נוירואופטלמולוגיות מקיפות. המרפאה מעמידה לשירותי מכשור מתקדם לבדיקת חדות ראייה, לבדיקת פנים העין ולבדיקת הנפח התוך עיני” הוא מספר.

“מעבר לכך” הוא מוסיף “אני מקבל משר”פ+  שירותים מצוינים. צוות המזכירות דואג לקבל את המטופלים ולכוון אותם אם יש בכך צורך ולגבות מהם תשלום עבור הביקור. זאת ועוד, צוות המשרד מתקשר לאנשים שלא מגיעים בזמן, בודק את הסיבה לאיחור ודואג לזרימת התורים ברציפות”. 

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר