Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חומצה היאלורונית בסנטר – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

אין ספק שסימני הזמן ניכרים על הפנים שלנו. ככל שאנחנו מתבגרים העור שלנו משתנה, הוא מאבד מהאלסטיות שלו, נוצרים כתמי עור קמטים וקמטוטים.

עם זאת, לא מדובר בגזירת גורל. אנו חיים בתקופה מתקדמת בה ניתן לחדש את עור הפנים ולהחזיר לו את המראה המתוח, הצעיר והרענן.

נוסף על כך, חשוב לדעת, שלא תמיד צריך לעבור מתחת לסכין המנתחים על מנת לפסל את הפנים ולהחזיר להן את המראה הצעיר.

רשת מרפאות האסתטיקה של שר”פ+ מציעה מגוון פתרונות חדשניים ומתקדמים בתחום  האסתטיקה ומתמחה גם בתחום של פיסול פנים ללא ניתוח, הכוללים הזרקת חומצה היאלורונית בסנטר.

המידע הבא מוקדש לכל מי שמתעניין בפיסול פנים ללא צורך בניתוח, ובמיוחד לאנשים המעוניינים לפסל מחדש את הסנטר ואת קו הלסת התחתון.

מה זה בכלל פיסול פנים ללא ניתוח?

הזדקנות הפנים מתרחשת בצורה שונה אצל כל אחד ואחת ולכל אדם מבנה פנים ייחודי משלו. אצל אחד מדובר בטשטוש קו הלסת ובסנטר נפול, ואצל אחרת הלחיים מאבדות מנפחן והעפעפיים צונחים.

בעבר, על מנת להתמודד עם הזדקנות הפנים הרפואה הציעה בעיקר ניתוחי מתיחת פנים, אך הקדמה הביאה איתה שיטות חדשות להצערת מראה הפנים, שאינן מחייבות התערבות כירורגית.

חשוב להבין שפני האדם מתחלקות ליחידות, והזדקנות הפנים לא תמיד מתרחשת באופן שווה בכל אחת מהן.

יחידות הפנים כוללות את:

  •         הצוואר
  •         קו הלסת והסנטר
  •         תחום השפתיים
  •         הלחיים העליונות והתחתונות
  •         תחום העיניים
  •         המצח

מה בעצם ההבדל בין פיסול פנים ללא ניתוח לניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים הוא הליך כירורגי שמיועד להסרת עודפי עור ושומן מהפנים ומהצוואר. הניתוח משלב הסרה של העודפים ושאיבה של השומן הנותר. לעומת זאת, פיסול פנים ללא ניתוח הינו הליך בהתאמה אישית לפנים, שמטרתו להחזיר לפנים נפח, להגדיר מחדש את מסגרתם ולהעניק להם מראה כללי צעיר ורענן.

אז איך מתבצע פיסול פנים וסנטר ללא ניתוח?

  1.     תחילה, כמו בכל הליך רפואי אחר, יש לעבור אבחון מעמיק על מנת שהרופא יוכל לתכנן בצורה מדוקדקת את ההליך. במהלך הפגישה הראשונית הרופא מאבחן את צורת הפנים ובודק את מצב הצניחה וההזדקנות ביחידות הפנים השונות. לאחר מכן הוא מסביר על שיטות המילוי הקיימות, בשימוש בבוטוקס ובחומצות היאלרוניות , בהתאם לאבחון, מחליט על ההליך שיאפשר לפסל את הפנים והסנטר בצורה המתאימה ביותר. לפי אבחנת הרופא יקבע מספר הפגישות שיש לקיים על מנת לבצע את הזרקות החומרים.
  1.     השלב השני בתהליך הוא הזרקה מבוקרת הכוללת כמות מדודה של חומרי מילוי הנפחים.  ההזרקה נעשית לאורך קו הסנטר ולאורך האזורים האחרים אותם הוחלט לפסל מחדש. 

למי מתאים לעבור הליך של פיסול פנים וסנטר ללא ניתוח?

הליך כזה מתאים לכל אדם שחווה את סימני הזמן על פניו ושואף לרענן את הפנים ולהעניק להן מראה צעיר אך ללא צורך בניתוח כירורגי. כמובן שפגישת האבחון והייעוץ בודקת בצורה מדוקדקת את ההתאמה, ומייעדת הליך וחומרים שמתאימים לכל אחד ואחת באופן אישי.

מה הם החומרים שמזריקים בפיסול פנים וסנטר ללא ניתוח? ומה היא חומצה היאלורונית?

בוטוקס – שמו המלא של הבוטוקס הוא בוטולינום טוקסין. מדובר בחומר יעיל ובטוח לשימוש שמשמש בשדות רפואיים נוספים.
הטיפול בבוטוקס מחליק קמטים בפנים ומעניק לעור המראה הרענן.
הבוטוקס מוזרק לפנים על מנת לטשטש קמטי הבעה והוא עושה זאת באמצעות התערבות בפעילות שרירי הפנים, בעיקר בשרירי הגבות, צדי העיניים והמצח. טיפול בבוטוקס נשמר בערך לתקופה של שלושה חודשים ולאחר מכן יש להזריק בוטוקס נוסף כפעולת שימור ושיפור הטיפולים הקודמים. 

חומצה היאלורונית –  החומצה ההיאלורונית הינה חומר שנמצא באופן טבעי בגוף האדם. תפקידה של החומצה ההיאלורונית הוא לייצר סיבי קלוגן ואלסטין, שמעניקים לעור נפח.
הזרקת החומצה ההיאלורונית לאזורים בפנים כמו הסנטר והלחיים, מחליקה קמטים וקמטוטים וממלאה אזורים בהם חסר נפח. ניתן לראות את תוצאות ההזרקה באופן מיידי. זאת ועוד, במידה והגוף לא מגיב לחומצה ההיאלורונית בצורה טובה, ניתן להמיס את החומצה בחומר מיוחד ובכך להוציא אותה מהגוף. 

האם יש תופעות לוואי לפיסול פנים וסנטר ללא ניתוח?

באופן כללי, תופעות לוואי שכיחות בהזרקת חומצה היאלורונית בסנטר ובפנים בכלל, והן זמניות וחולפות.

  •  בזמן ההזרקה ניתן לחוש לעיתים אי נוחות זמנית.
  •  לאחר ההזרקה עלולים להופיע אודם מקומי ונפיחות, שיחלפו לאחר כ-48 שעות.
  •  לעיתים יופיעו מתחת לעור שטפי דם, אך מדובר בתופעה שתחלוף גם היא לאחר כמה ימים.
  • תופעה נוספת שעלולה להתרחש היא אי-סימטריה קלה שלעיתים נגרמת עקב הנפיחות. מדובר בתופעה שניתן לתקן בקלות במרפאה.
  •  תופעות נדירות עלולות לכלול זיהום מקומי ונמק כתוצאה מהזרקה תת עורית. חשוב לזכור שמדובר בתופעות נדירות ביותר, וכי הן כמעט אינן מתרחשות כאשר הטיפול נעשה בצורה נכונה על ידי רופא מיומן לכן חשובה מאוד הבחירה בצוות המקצועי ובקליניקה אליה פונים במיוחד שמדובר על פיסול פנים.

מהו פיסול סנטר באופן ספציפי?

בעצם, כפי שהוסבר קודם לכן, הפנים מחולקות ליחידות. לעיתים יש צורך לטפל באופן משמעותי ביחידה מסוימת. המטרה היא להעניק לה פיסול מתאים ועדיין לשלב את התוצאה הרצויה באופן טבעי והרמוני במראה הכללי של הפנים.

אחת היחידות בפנים היא הסנטר. עם הגיל, יורדת באופן טבעי כמות החומצה ההיאלורונית בסנטר והדבר גורם לקו לסת מטושטש אשר גורם לפנים להיראות עייפות. על ידי הזרקת חומצה היאלורונית בסנטר, ניתן להעניק לאיזור מראה רענן, מפוסל וחדש שמשפיע על המראה הכולל של הפנים ומעניק תחושה צעירה ורעננה.

כמו שניתן להעניק דגש ליחידת הסנטר וקו הלסת, כך ניתן לבחור כל אזור בפנים שדורש תחזוקה רבה יותר ולטפל בו במגוון אמצעים מתקדמים שאינם כוללים ניתוח על מנת להעניק לו מראה צעיר, מתוח ורענן.  

לכמה זמן נשמרות תוצאות הטיפול? האם יש משהו שצריך לעשות על מנת לשמר אותן?

פיסול פנים והזרקת חומצה היאלורונית בסנטר הינם תהליכים שתוצאותיהם נשמרות בערך כשנה לאחר הטיפול או סדרת הטיפולים, תלוי כמובן במאפיינים האינדיבידואליים של כל אחד ואחת. מומלץ לבצע פעולות תחזוקה של הטיפולים לאחר שנה. לא מדובר בהליך כולל של פיסול פנים מחדש, אלא רק בפעולת תחזוקה שנועדה לשמר את המראה הצעיר ואת התוצאות שהושגו בטיפול.

למה לבחור דווקא במרפאות האסתטיקה של שר”פ +?

הרופאים הפועלים ברשת מרפאות שר”פ + הינם רופאים המתמחים שנים רבות ברפואה אסתטית, אשר ביכולתם להציע טיפול מתקדם וחדשני למגוון בעיות אסתטיות. הרופאים מומחים בביצוע הליכים של פיסול פנים וסנטר ללא ניתוח ובשימוש בחומצה היאלורונית.

ברשת מרפאות מומחים שר”פ + דוגלים בשימוש במכשור ובחומרים המתקדמים והבטוחים ביותר הקיימים בשוק. כמו כן, הרשת מציעה פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות, בה הרופא המומחה יעריך את מצב הפנים ויוכל לתכנן לעומק את ההליך המתאים ביותר.

מרפאות רשת שר”פ + מציעות מגוון טיפולי אסתטיקה מתקדמים שמעניקים לעור מראה צעיר, רענן ומפוסל, ללא צורך בהתערבות כירורגית.

צוות הרופאים המומחים שלנו עסוק בלמידה שוטפת של החידושים בעולם האסתטיקה על מנת להוביל את התחום ולהעניק למטופלים שלנו את הטיפול העדכני, המקצועי והבטוח ביותר.

זאת ועוד, צוות הרופאים המיומן ילווה אתכם לאורך כל התהליך של פיסול פנים ללא ניתוח, עד לקבלת תוצאות מושלמות שיעניקו לכם תחושה של רעננות מחודשת.

כמו כן, הצוות ימשיך לעקוב אחרי התוצאות וללוות אתכם בטיפולי תחזוקה מקיפים משנה לשנה, על מנת לשמור על התוצאות שהושגו ועל המראה הצעיר והחדש. 

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר