Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בדורבן ברגל

תוכן עניינים

טיפול בדורבן ברגל במרפאת כאב פרטית אצל מיטב המומחים

גם אם התרגלתם לחיות עם הכאב יש עם זה שתי בעיות: הבעיה הראשונה היא שאין צורך לפתח כוח סבל לכאבים, במיוחד כשהפתרונות מתקדמים, מהירים, יעילים וזמינים. הבעיה השנייה היא שממש, אבל ממש אין צורך להמשיך לסבול מכאבים, מה שמביא אותנו לנקודה העיקרית של מאמר זה: טיפול בדורבן ברגל, באמצעות גלי הלם במכשור המתקדם ביותר, היא אפשרות הטיפול הנכונה והמומלצת ביותר היום.

אז בואו נדבר קצת על גלי הלם ואיך הם הולכים להעלים את הכאבים שלכם, עם תוצאות מהירות, יעילות ומקצועיות.

האמת היא שמכשיר גלי הלם החכם והמתקדם שאנחנו משתמשים בו בשר”פ פלוס, מרפאת כאב פרטית, הוא מכשיר חדשני שנקרא OrthoGold 100, ויצא לו מוניטין של מכשיר שמניב תוצאות מוכחות, בבחינת פלא טכנולוגי לטיפול בכאבים, כולל טיפול בדורבן ברגל. זוהי גישת טיפול שאינה פולשנית ומאפשרת הגעה עמוקה לרקמות הגוף הרקות, האזור בו יש לבצע את הטיפול.

דורבן: מצב כאב שכיח עם נטייה לשיבוש החיים

דורבן נובע מדלקת שמובילה להתפתחות כאבים עוצמתיים בכף הרגל. זוהי דלקת נפוצה, ואנשים סובלים מבעיה זו במשך פרק זמן ארוך, רק מפני שאינם מכירים את הטיפולים המודרניים המתקדמים הזמינים היום.

טיפול בדורבן ברגל בגלי הלם, הוא הפתרון המוכח המושלם והטוב ביותר לפתרון בעיות אורטופדיות מסוגים שונים.

בהשוואה לגישות טיפול אחרות שזמינות היום, שאינן מתמקדות בחדירה לעומק הרקמות, ולכן גם כרוכות במספר רב של מפגשי טיפול, המומחים של שר”פ פלוס נוקטים בגישת טיפול בטכנולוגיה חדשנית עם מכשור WMS שמשלב ארבעה סוגי גלים, בגישת טיפול מהירה וללא כאבים.

מעלימים את הכאב בתוך כמה מפגשי טיפול בדורבן

טיפול בדורבן מאפשר לכם להיפטר מהכאבים בסדרה של שלושה עד שישה סשנים קצרים של טיפולים, שמועילים לכם בארבעה אופנים מוכחים:

  1.       טכנולוגיית WMS המתקדמת שאנחנו משתמשים בה בשר”פ פלוס מבוססת על מכשור שמשלב ארבעה סוגי גלים, בסדרת טיפולים קצרה, נטולת כאבים, בגישה שאינה פולשנית.
  2.       הפחתת הכאב מתרחשת באמצעות העמקת הנוציטפטורים, שהם העצבים שבהם מתמקד הכאב.
  3.       ייצור הקולגן מגורה ומסייע להחלמת השרירים, הגידים ומבני הרקמות הרכות.
  4.       היווצרות כלי דם חדשים מתרחשת באזור מכיוון שגלי ההלם מקדמים תהליך של הגברת החמצן והחומרים המזינים בגוף שמסייעים בתיקון פציעות.

כאבי דורבן הם מצבי הכאב הנחקרים ביותר והטיפול הנפוץ הוא טיפול בגלי הלם. עד היום, הטיפול בפציעות סוררות אלו היה בדרך כלל תקופות ממושכות של מנוחה מוחלטת או זריקות קורטיזון וניתוחים, אבל היום קו הטיפול הראשון המומלץ הוא טיפול בדורבן ברגל עם גלי הלם.

שיטת טיפול מוכחת גם למצבי דורבן ברגל אצל ילדים

טיפול בגלי הלם הוא מכשיר רב תחומי שמשמש לרפואת ספורט, ורפואת כאב למבוגרים ולילדים. היתרונות העיקריים של שיטת טיפול מתקדמת זו הם הקלה מהירה בכאב ושיקום הניידות. מלבד יתרון השיטה כגישה שאינה ניתוחית ללא צורך במשככי כאבים, זהו טיפול אידיאלי שמאיץ את ההחלמה ומרפא מצבים שונים שגורמים לכאב חמור או כרוני.

שר”פ פלוס מתגאה בשימוש במכשיר המתקדם והחדשני לשיפור מצבי כאב אצל אלפי מטופלים, כולל טיפולי דורבן ברגל לילדים, בגישת טיפול מבוססת ראיות שעובדת ומשיגה תוצאות בהקלת הכאב, פעם אחר פעם.

למומחים הרפואיים שלנו יש ניסיון עשיר בטיפול בגלי הלם, עם הכשרה מקיפה בתחום למגוון יישומים, וטיפול שמתחיל בפגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות, וממשיך עם הרכבת תוכנית מותאמת אישית עד להשגת התוצאות המיוחלות של העלמת הכאבים.

אילו יתרונות נוספים יש לטיפול בדורבן בגלי הלם?

טיפול בדורבן בגלי הלם, בשיטה הייחודית והמתקדמת שזמינה במרפאת שר”פ פלוס, כוללת:

  •     שחרור נקודות הכאב בתוך שלושה עד שישה מפגשי טיפול קצרים.
  •     טיפול במרפאת כאב פרטית אצל מיטב המומחים.
  •     הפחתת דלקת כרונית.
  •     ייצור קולגן נוסף.
  •     היווצרות כלי דם חדשים.
  •     שיטת טיפול מוכחת מבחינה קלינית.
  •     ללא תרופות או תופעות לוואי.
  •     ריפוי מהיר יותר בהשוואה לשיטות טיפול אחרות.
  •     אין צורך לקחת חופשת מחלה מהעבודה.
  •     תפקוד משופר.
  •     איכות חיים משופרת.

טיפול בדורבן ברגל במכשיר גלי הלם המתקדם המשמש את המומחים שלנו, הוא טיפול שאינו פולשני למצבי דורבן, דלקת בגידים והסתיידות גידים, בגישת טיפול מוכחת קלינית במחקרים ובספרות הרפואית. עם דורבן ברגל טיפול בגישה המתקדמת שלנו, התוצאות הן האצת צמיחת התאים ותיקון הרקמות, עד להעלמת הכאבים והחריגות בכף הרגל והקרסול.

בשורה התחתונה, מה שבטוח זה שאין צורך להמשיך לסבול

אל תניחו לכאבים בכף הרגל או הקרסול להקשות על התפקוד היומיומי שלכם ולהפוך אותו לבלתי נסבל, כאשר הפתרון היעיל, המתקדם והמוכח, נמצא בהישג יד. התקשרו עוד היום למרפאת שר”פ פלוס כדי לקבוע פגישת ייעוץ עם אחד המומחים שלנו ולהבין את המאפיינים של טיפול בכאבי דורבן עם המכשור המתקדם שלנו.

הפתרון זמין, והוא מהיר ומדהים. שיפרנו את איכות החיים של אלפי מטופלים, וגם אתם יכולים להעלים את הכאבים, בתוך כמה סשנים קצרים מהירים ומקצועיים.

טיפול בדורבן ברגל: שאלות ותשובות

כמה זמן נמשך הטיפול וכמה טיפולים אצטרך?

מפגשי טיפול בדורבן ברגל נמשכים כעשר עד עשרים דקות, תלוי בחומרת הבעיה. ברוב המקרים נדרשים כארבעה עד שישה מפגשי טיפול במרווחים של שבועיים בין כל מפגש.

מה קורה אחרי הטיפול?

לאחר טיפול בדורבן ברגל, הגוף יוצר תאי רקמה חדשים בסמוך למקום הפציעה, וניתן להבחין בשיפור מידי ומשמעותי בכאבים לאחר מפגש הטיפול הראשון. הרופא ימליץ על הנחיות מתאימות למשך יום או יומיים לאחר הטיפול, כדי למקסם את התוצאות.

מהן תופעות הלוואי?

טיפול בדורבן ברגל בגלי הלם הוא טיפול בגישה שאינה פולשנית, ולכן כמעט שאין תופעות לוואי או סיכונים.

בחלק מהמקרים, המטופלים עשויים לחוות אי נוחות קלה שנמשכת כיום או יומיים לאחר הטיפול, אבל זוהי תופעה נורמלית שנעלמת מעצמה.

מתי מתחילים לקבל תוצאות מטיפול בדורבן ברגל בגלי הלם?

ההשפעות המיטיבות של טיפול בגלי הלם לדורבן מופיעות ברוב המקרים לאחר שלושה טיפולים בלבד.

יש מטופלים שמדווחים על הקלה מיידית בכאב לאחר הטיפול הראשון שלהם, ואחרים מדווחים על הקלה בכאב לאחר חודש מתחילת תוכנית הטיפול.

אילו טיפולים אלטרנטיביים קיימים לדורבן?

ניתן לטפל בדורבן באמצעות כמה טיפולים אלטרנטיביים, כמו למשל:

  •     טיפולי פיזיותרפיה
  •     נעליים אורטופדיות מיוחדות
  •     חבילות קרח
  •     ויטמינים ותוספי תזונה.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר