Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בפיגמנטציה בפנים: תוצאות מדהימות במספר מפגשי טיפול

תוכן עניינים

טיפול בפיגמנטציה בפנים: תוצאות מדהימות במספר מפגשי טיפול

אם הייתה לכם מכונת זמן, סביר להניח שהייתם חוזרים כמה שנים אחורה בזמן ונוזפים בעצמכם להתרחק מהשמש. אבל למרות שאת הנעשה אין להשיב, יש לנו את הפתרון הכי קרוב הבא: טיפולי הסרת פיגמנטציה בפנים לנשים וגברים בכל גיל. שימו לב.

המומחים במרפאת אסתטיקה מרשת שר”פ פלוס, מציעים מגוון פתרונות לטיפול בבעיות פיגמנטציה בפנים עם מכשיר לייזר מתקדם, להשבת המראה הבריא והצעיר של העור . כלומר, ניתן להגיע לתוצאה משביעת רצון של פנים נקיות מכתמים, בתוך כמה מפגשי טיפול קצרים.

אז מה זה פיגמנטציה והאם טיפול פיגמנטציה בפנים יכול להסיר את הכתמים? כשאתם מגיעים לפגישת יעוץ ראשונה ללא עלות בשר”פ+ אסתטיקה, המומחה שלנו ידון איתכם לגבי הגורמים לבעיית הפיגמנטציה שלכם, יציג בפניכם את אפשרות הטיפול המתקדמת שלנו, ויבנה עבורכם תוכנית טיפול מותאמת אישית להשגת תוצאות של פנים נקיות מכתמים ומראה עור בריא וזוהר.

מה זה פיגמנטציה?

פיגמנטציה היא מצב שכיח שמאופיין באזורים מסוימים בעור שיש להם גוון כהה יותר. שינוי הצבע מתרחש כאשר תאי הגוף מייצרים פיגמנטים, שנקראים מלנוציטים, שמייצרים עודף מלנין. כתוצאה מכך, מופיעים כתמים על העור, ומתקבל מראה עור בגוון שאינו אחיד. פיגמנטציה משפיעה על כל סוגי העור ללא הבדלי גיל, גזע או דת, וחלק מהגורמים הנפוצים למצב זה כוללים:

  •         חשיפה מוגזמת לשמש
  •         שינויים הורמונליים
  •         כמה מצבים רפואיים
  •         תרופות מסוימות
  •         צלקות אקנה
  •         טראומת עור.

הסרת פיגמנטציה בלייזר: איך זה עובד?

במרכז שר”פ פלוס, אנחנו מתחילים עם פגישת ייעוץ בחינם כדי לבדוק אם אתם נחשבים כמועמדים טובים לטיפול בלייזר. במהלך פגישת היעוץ בשר”פ+ אסתטיקה  יתבצע תשאול על ההיסטוריה הרפואית שלכם, היקף הבעיה וכן יתקיים דיון לגבי המטרות האסתטיות שלכם.

טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר עם Fotona StarWalker, המכשיר המתקדם והייחודי ביותר בעולם, מבטיח השגת תוצאות מעולות בתהליך קצר הרבה יותר משיטות הטיפול האחרות הזמינות היום וזאת גם לנוכח העובדה שהמרפאות מצוידות בידית FS20A הבלעדית לשר”פ+ אסתטיקה המאפשרת קיצור משך הטיפולים ב 50%! . אתם יכולים לצפות לתהליך שיושלם בתוך שלושה מפגשי טיפול בממוצע, שיתקיימו בין אחת לשבועיים עד אחת לחמישה שבועות, כשכל מפגש טיפול נמשך כעשרים דקות.

מכשיר הלייזר המתקדם מסיר את השכבה החיצונית הדקה של העור ומחמם את הרקמה הבסיסית כדי לעורר את צמיחת הקולגן החדש. כאשר העור צומח מחדש, הוא נראה גם חלק יותר, בשיטת טיפול שאינה פולשנית, כמעט ללא תופעות לוואי, ועם פרק זמן קצר להתאוששות.

מה קורה לאחר טיפול פיגמנטציה בפנים?

לאחר טיפול פיגמנטציה בפנים, תקבלו משחה מיוחדת לריפוי מיטבי. במהלך הימים הראשונים לאחר הטיפול העור עשוי להיראות אדום ומגורה, אבל תופעת לוואי זו נפטרת בקלות, והיא נחשבת לחלק חשוב בתהליך הריפוי. בימים הראשונים מומלץ להגביל את החשיפה לשמש ולהקפיד על הנחיות הרופא.

למה דווקא שר”פ פלוס ולמה דווקא FOTONA Star Walker?

במרפאת אסתטיקה מרשת שר”פ פלוס, תוכלו ליהנות מטיפולים בטכנולוגיה מתקדמת, אצל מיטב הרופאים והיועצים בתחום. יש לנו את הטכנולוגיה הכי מתקדמת בשוק; הטיפולים מתבצעים על ידי רופאים, והתוצאות מדהימות.

חושבים שטיפול בפיגמנטציה בלייזר מתאים לכם?

טיפול בפיגמנטציה בלייזר מתאים לאנשים מכל שכבות האוכלוסייה, ללא הבדלי מגדר או גיל. הטיפול מטפל במגוון מצבי עור, כמו למשל:

  •         טיפול בנזקי שמש
  •         כתמי שמש
  •         גוון עור שאינו אחיד בפנים
  •         הסרת נמשים
  •         נזקי פיגמנטציה או כתמים בידיים או בדקולטה (מחשוף).

הסרת פיגמנטציה בפנים חייב להתבצע על ידי רופא מוסמך שיש לו ותק וניסיון בטיפולי לייזר מתקדמים והסמכה לביצוע ההליכים. ברשת מרפאות האסתטיקה של שר”פ פלוס, צוות הרופאים שלנו מספק פתרונות לטיפולי פיגמנטציה בפנים ובגוף, עם התמחות מיוחדת לשימוש במכשירי הלייזר המתקדמים שלנו.

בשורה התחתונה, התוצאות של עור בהיר נטול פגמים מחכות לכם במרחק פגישת ייעוץ אחת

אם אתם מתמודדים עם פיגמנטציה, אין צורך להסתיר זאת באמצעות מייק אפ וחומרים קוסמטים, טיפול בפיגמנטציה בפנים באמצעות מכשיר לייזר מתקדם הוא התשובה. אלפי מטופלים שביקרו במרכז שר”פ פלוס מרפאות אסתטיקה, נהנו מתוצאות הטיפול והתאהבו בעור החדש והרענן שלהם.

כך שאין צורך להשלים עם כתמי העור או לחכות לנס. גישות הטיפול המתקדמות שלנו הן “הנס הרפואי” שאתם מייחלים לו, והתוצאות זמינות ואפשריות עם פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו. אז בואו נדבר על אפשרויות הטיפול הזמינות עבורכם וניפרד לשלום מהכתמים ומכל בעיה אסתטית אחרת שמפרידה ביניכם לבין רווחה נפשית ואיכות החיים שמגיעה לכם.

טיפול בפיגמנטציה בפנים: שאלות ותשובות

אילו סוגי פיגמנטציה קיימים?

כתמי עור, כתמי גיל, פיגמנטציה הורמונלית וכתמי שמש הם סוגי הפיגמנטציה הנפוצים, וניתן להפחית או להסיר אותם ביעילות באמצעות טיפול בפיגמנטציה בפנים ובגוף עם מכשיר הלייזר המתקדם Fotona StarWalker , ולמנוע את השבת הפיגמנטציה, עם תוצאות מיידיות של גוון עור חלק ואחיד במספר קצר של מפגשי טיפול מהירים.

מהם היתרונות של טיפול פיגמנטציה בלייזר?

טיפול בפיגמנטציה בפנים באמצעות מכשיר הלייזר Fotona StarWalker וידית הטיפולים FS20A הבלעדית לרשת שר"פ+ אסתטיקה, מהווה את הטיפול המתקדם ביותר היום בתום האסתטיקה המאפשר השגת תוצאות מדהימות בתוך כמה מפגשי טיפול.

האם זהו פתרון קבוע לפיגמנטציה?

פיגמנטציה היא תופעה מורכבת שנובעת כתוצאה מיחסי גומלין של גורמי גירוי חיצוניים ופנימיים רבים. טיפול בפיגמנטציה בפנים בטכנולוגיה מתקדמת מתמקדת בטיפול בגורמים הבסיסיים עם תוצאות לטווח הארוך, ואז יש להגן על העור מפני השמש באמצעות שימוש נכון בקרם הגנה למניעת הישנות.

איך שומרים על התוצאות היפות?

פיגמנטציה היא תופעה מורכבת שנובעת כתוצאה מיחסי גומלין של גורמי גירוי חיצוניים ופנימיים רבים. טיפול בפיגמנטציה בפנים בטכנולוגיה מתקדמת מתמקדת בטיפול בגורמים הבסיסיים עם תוצאות לטווח הארוך, ואז יש להגן על העור מפני השמש באמצעות שימוש נכון בקרם הגנה למניעת הישנות.

הדרך לטיפול בפיגמנטציה בפנים מתחילה כאן! חייגו למענה מיידי בטלפון – 0723846471

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר