Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר”פ פלוס אסתטיקה

תוכן עניינים

מחפשים מרפאה מקצועית לאסתטיקה? אתם במקום הנכון!

תחום הרפואה האסתטית ובמיוחד תחום ההזרקות ומילוי קמטים, עבר התקדמות משמעותית בשנים האחרונות. אם בעבר הלא רחוק, חומרי מילוי קבועים נשאו סיכון גבוה לסיבוכים והיו קשים להסרה, היום ניתן לראות שימוש בחומרי גלם איכותיים יותר עם השפעה זמנית המאפשרת ריפוי טוב יותר לעור הפנים והצוואר. חומרים זמניים כמו החומצה ההיאלורונית בטוחים וטבעיים יותר לחומרי הגלם שהיו בשימוש בעבר והם בעלי פרופיל בטיחות גבוה יותר. המטרה היא בסופו של דבר להביא לתוצאה טובה יותר עבור עור הפנים וסיכוי נמוך לסיבוכים ותופעות לוואי על העור. במרפאות שר”פ פלוס אסתטיקה, תוכלו לבצע טיפולים אסתטיים ברמה הגבוהה ביותר דרך רופאים מומחים מהמובילים בארץ.

טיפולי בוטוקס מקצועיים במרפאה מובילה

הזרקת חומרים למילוי קמטים הפכה להליך קוסמטי פופולרי ברחבי העולם וגם בישראל. חומר בוטוקס הוא רעלן ששימש במקור לטיפול במצבים נוירולוגיים כגון התכווצויות שרירים וכיום הוא משמש למגוון טיפולים אסתטיים ואף למניעת הזעת יתר בבית השחי. עם התפתחות השימוש בו באסתטיקה, זריקות אלו הפכו למוצר מבוקש מאוד למרות השפעותיהן קצרות הטווח יחסית של עד 6 חודשים לאחר כל טיפול. כיום, ניתן לבצע טיפולים גם להחלקת קמטים באזור המצב ולבצע הרמת גבות ללא צורך בפעולה כירורגית. שיטת טיפול נוספות להתמודדות עם קמטים באזור הפנים היא שיטת הטיפול באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת. הלייזר מאפשר לבצע פילינג באמצעות סורק מיוחד באופן ממוקד ומאוד יסודי, כאשר תופעות הלוואי הן קלות יחסית ומאפשרות חזרה מהירה לשגרה.

יתרונות השימוש בחומצה היאלורונית לטיפולים

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי הנמצא ברקמות הגוף השונות כולל העור. מסיבה זו, מערכת החיסון שלכם בגוף אינה מתייחסת לחומצה ההיאלורונית כאל משהו זר ולכן תופעות הלוואי הן נמוכות יחסית לחומרי טיפול אחרים. חומר זה סופח מים בצורה יעילה וכך יכול להגביר את הלחות בחלק העמוק של העור. בנוסף לכך, החומצה ההיאלורונית נצמדת לאלסטין ולקולגן האחראים על גמישות העור וכך היא מעודדת ייצור חדש שלכם. ניתן להשתמש בחומצה ההיאלורונית לטיפול באזור הלחיים והסנטר ומסביב לשפתיים ובאופן כללי לשיפור מראה העור של הפנים.

תיאום ביקור בשר”פ פלוס אסתטיקה

לקביעת תור לאחת ממרפאות שר”פ פלוס אסתטיקה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון המופיע באתר ולתאם ביקור ברשת מרפאות מומחים שר”פ פלוס הנחשבת למתקדמת ביותר בתחום האסתטיקה של הפנים.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר