Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פצעים קשיי ריפוי

תוכן עניינים

סובלים מכיבים? לא מצליחים לרפא אותם?

טיפול בכיבים כרוניים שלא התרפאו למעלה מ-14 יום ברציפות מיועד לטיפול בכיבים כמו פצעי שינה או כיבים אשר נגרמו על ידי מחלת הסוכרת. פצעים קשיי ריפוי יכולים להגיע למקרים חמורים של זיהום או הגבלה בתנועה עקב פצעים הנוצרים בכף הרגל. טיפולים חדשניים באמצעות מכשור מתקדם, יכולים לסייע להפחתת הכאבים ולריפוי הפצע בתהליך מבוקר. ישנה חשיבות רבה לטיפול מיד עם האבחון ועם הופעת הפצעים על מנת להביא לריפוי יעיל ולזמן מתמשך. חשוב לציין כי מחלת הסכרת הינה מחלה מתקדמת ברוב המקרים ולכן יתכן ויהיה ריבוי של כיבים ולכן טיפול מידי בכל פצע הוא חיוני.

איך מתמודדים עם פצעים כרוניים?

פצעים כרוניים יכולים להיות מקור משמעותי לכאב וירידה באיכות החיים, בעיקר כאשר הם מופיעים באזורים הבאים במגע עם בגדים או רצפה כמו כפות הרגליים. ללא טיפול וניהול נכון של הכיבים לאורך זמן, הכאבים יחזרו ואף הכיבים יכולים להחמיר. חשוב לציין כי במקרים בהם מדובר על חולי סכרת, כיבים חמורים יכולים להביא לנמק באזור הפגוע ובסופו של דבר לקטיעה (ברוב המקרים קטיעה של אצבעות בכפות הרגליים או קטיעת רגל. טיפול בפצע מוגלתי יכול להתבצע עבור חולים עם אי ספיקת ורידים, פציעות טראומטיות או כוויות. יתכן ויהיה צורך בטיפול בפצע מוגלתי גם לאחר סיבוכים בניתוח או חולים המרותקים למיטה.

טיפול בפצעים בשיטות מתקדמות

מטופלים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים לנוכח הטיפולים הקונבנציונליים הקיימים היום והטיפול התרופתי אשר אינו מספק מענה במקרים רבים. טיפול בפצעים יכול להתבצע בשיטות טכנולוגיות מתקדמות כמו טיפול ביולוגי חדשני המשתמש בדגימת דם הנלקחת מכם במטרה לרפא את הפצע. הטיפול אינו כולל תופעות לוואי והוא מאפשר חזרה מהירה לשגרה של המטופל. ישנם גם טיפולים משלימים הכוללים דיקור רפואי והתאמת מדרסים למניעת לחץ על הכיבים.

מרפאה מקצועית לפצעים קשיי ריפוי

לקבלת פרטים נוספים על טיפולים מתקדמים לפצעים קשיי ריפוי, צרו קשר עם רשת מרפאות שר”פ פלוס המספקת שירותים רפואיים מקצועיים עם רופאים מומחים ב-3 סניפים של הרשת. תוכלו לתאם ביקור באחת המרפאות הקרובות ביותר לבית שלכם ולהתמודד טוב יותר עם הכאבים והסיכונים שיש באי טיפול בכיבים.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר