Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פיגמנטציה בפנים טיפול

תוכן עניינים

פיגמנטציה היא הפעולה של הוספת צבע לעור הפנים או לחלק אחר בגוף. הצבע עשוי להיות טבעי, או בשל סינתזה מוגזמת.

 

פיגמנטציה מתחת לעיניים

פיגמנטציה בפנים יכולה להיות בעיה לכל החיים שמשפיעה על כולנו. תהליך הכהות העור נקרא מלנין. מכיוון שישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לפיגמנטציה בפנים, בדרך כלל קשה לקבוע מה גורם לבעיה.

פיגמנטציה מתחת לעיניים היא סיבה שכיחה לכ- 40% מהמקרים. פיגמנט חום מסביב לעיניים אומר שיש יותר מדי מלנין מתחת לעיניים, מה שמשבש את השינה וגורם לגירויים בעיניים כמו אדמומיות ונפיחות.

 

פיגמנטציה בפנים בהריון

נשים רבות יחוו מידה מסוימת של פיגמנטציה בפנים בהריון, אשר בולטת במיוחד בעור סביב העיניים, האף והפה.

דבר זה מתרחש בשל העובדה שישנה זרימת דם רבה בפנים במהלך ההריון. התוצאה היא שיש יותר מלנוציטים, שמייצרים מלנין. זה מגביר את הסיכון לפתח מלזמה או בעיות פיגמנטריות במהלך ההריון. מלזמה הידועה גם כמסכת הריון יכולה להתרחש עקב שינויים הורמונליים במהלך פרק זמן זה.

 

פיגמנטציה בפנים טיפול

ישנן סיבות רבות לעבור טיפול פיגמנטציה בפנים. זה יכול להיות בגלל שיש לכם כתמים כהים, אקנה, היפרפיגמנטציה או פשוט בגלל שאתם רוצים להשיג עור זוהר ובריא יותר.

בהתאם לפיגמנטציה בפנים וטיפול שלה, ייתכן שיהיה צורך לפנות לרופא עור ולקבל ייעוץ רפואי לפני תחילת התהליך. חלק מהטיפולים עלולים לגרום ליובש ולכן חשוב להקפיד על לחות הזמן הטיפולים.

קיימות מספר שיטות לטיפול בפיגמנטציה בפנים. שיטה מומלצת ביותר היא שימוש במיקרונידלינג, הכולל שימוש במכונה מיוחדת ליצירת פצעים זעירים בעור המקלים על התחדשות התאים. פצעים אלו מעודדים כלי דם חדשים לצמוח לתוך הגוף ועלולים לאפשר לתאי גזע להיכנס לזרם הדם ביתר קלות מאשר אזור ללא פצעים כאלה.

 

אצלנו בשר”פ פלוס תוכלו למצוא רופאים מומחים ברמה הגבוהה ביותר בישראל. רופאינו יוכלו לאבחן אתכם עם פיגמנטציה בפנים וטיפול המותאם לכם באופן אישי.

 

סובלים מפיגמנטציה בפנים וטיפול שלא הצליח, בואו לנסות את הטיפול הייחודי שלנו.

התקשרו אלינו או השאירו את הפרטים שלכם וניצור איתכם קשר בהקדם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר