Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סימנים לפריצת דיסק

תוכן עניינים

חוששים שיש לכם פריצת דיסק? רוצים להגיע לבדיקת אבחון?

פריצת דיסק נפוצה בטווח גילאים רחב והיא מופיעה הן אצל נשים והן אצל גברים ממגוון תחומי עיסוק ולאו דווקא אצל אנשים העובדים בעבודות פיזיות. אם אתם מרגישים כאבים חדים, חולשה או חוסר תחושה באזור הידיים או הרגליים יתכן ואתם סובלים מפריצת דיסק ומומלץ לקבוע בדיקת אבחון אצל רופא מומחה. במרבית המקרים לא תרגישו תסמינים כאשר מופיעה לראשונה פריצת דיסק והם יופיעו כאשר יש לחץ על חוט השדרה או על עצב כלשהו באמצעות הדיסק שנפרץ. כיום ישנם 2 סוגים עיקריים של טיפול בפריצת דיסק – טיפול ללא ניתוח וטיפול ניתוחי. פנייה לאורתופד מנוסה יעזור לכם לקבל תוכנית טיפולית מותאמת אישית בכדי לשפר את התפקוד היום יומי שלכם לטווח הארוך.

איך מזהים תסמינים של פריצת דיסק?

התסמינים של פריצת דיסק מתחלקים לפי אזורים בגוף – תסמינים הקשורים לגב התחתון ותסמינים הקשורים לאזור הצוואר. כאשר מדובר על הגב התחתון, התסמינים יהיו כוללים בדרך כלל כאבים וחוסר תחושה באזור הישבן, הירכיים וכפות הרגליים בצד אחד של הגוף. כאשר מדובר על אזור הצוואר, הכאב יהיה מלווה עם הקרנה לאזור חגורת הכתפיים ויתכן גם לכפות הידיים. תסמינים נוספים יכולים להיות חולשה באזור הכתפיים ובזרועות. הטיפול הרלוונטי במקרים הללו ללא ניתוח לא מיועד למצבים בהם יש חולשה של השרירים או חוסר תחושה, אך אם מתקבלת החלטה לא לבצע ניתוח, ניתן להגיע לתוצאות טובות של הטיפול רק בחלק מהמקרים של פריצת דיסק. ההחלטה אם לבצע ניתוח או לא מתקבלת על ידכם וזאת לאחר שלקחתם בשיקול את כל אפשרויות הטיפול המוצעות לכם.

טיפולי פיזיותרפיה לפריצת דיסק

אם אתם מזהים סימנים לפריצת דיסק ומעוניינים לבצע בדיקות אבחון ולקבל טיפול מתאים, כדאי שתדעו איך נראים הטיפולים הסטנדרטיים במצבים של פריצת דיסק. בדרך כלל הטיפולים יהיו מורכבים מסדרת טיפולי פיזיותרפיה במקביל למתן תרופות לשיכוך כאבים. הטיפולים הללו נקראים – טיפולים שמרניים, לא פולשניים. במקרים מסויימים הרופא יכול להמליץ על טיפול באמצעות זריקות של סטרואידים במטרה לספק טיפול מהיר יותר נגד כאבים ותופעות של חוסר תחושה. אנחנו ברשת המרפאות שר”פ פלוס מציעים לכם את השירות שלנו במרכזים רפואיים מתקדמים הכוללים רופאים אורתופדים ופיזיותרפיסטים מהשורה הראשונה בתחום. בכל סניף של רשת המרפאות שלנו תוכלו למצוא רופאים מומחים אשר יבנו עבורכם תוכנית טיפולית מותאמת אישית, במטרה לשפר את התפקוד היום יומי שלכם ולהפחית את התסמינים העיקריים של פריצת דיסק.

בדיקת אבחון של סימנים לפריצת דיסק

לקביעת בדיקת אבחון לאחר הופעת סימנים לפריצת דיסק, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם אחת המרפאות שלנו דרך מספר הטלפון המופיע באתר ואנחנו ברשת המרפאות שר”פ פלוס נתאם לכם בדיקת אבחון באחת המרפאות שלנו הקרובה ביותר לבית שלכם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר