Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כאבים בברך בכיפוף

תוכן עניינים

סובלים מכאבי ברכיים בזמן כיפוך הברך? יש לנו פתרון בשבילכם!

אחת התופעות הנפוצות הקשורות למפרק הברך היא תחושת כאב בעת כפיפת המפרק. הכפיפה יכולה להתבצע במעבר מעמידה לישיבה, ירידה ועליה במדרגות ומכל מצב בו יש לחץ על הברך. כאבים בברך בכיפוף יכולים להעיד על בעיה מכנית הקשורה לשחיקת סחוס, אך יש גם סיבות אחרות הגורמות לכאבים ולכן יש להגיע לבדיקה אצל מומחים על מנת להבין מה הגורם או הגורמים לכך שאתם סובלים מכאבים. ברוב המקרים הפתרון יהיה שילוב בין טיפולי פיזיותרפיה המותאמים במיוחד למפרק הברך וטיפולים מתקדמים להפחתת הכאבים, כמו טיפולים בגלי הלם וטיפולים עם מיטה אלקטרומגנטית. היום אפשר למצוא מגוון שיטות טיפול לבעיות ברכיים, כאשר המטרה המרכזית היא הפחחת הכאב הכרוני בעת ביצוע כיפוץ המפרק.

איך בנוי מפרק הברך?

לפני שאתם מתחילים ללמוד את הסיבות שמפרק המרפק מקבל מנוחה באופן יזום, כדאי שתקןמפרק הברך הוא בעל תפקיד מרכזי בגוף והוא מבצע חיבור בין עצם השוק לבין עצם הירך. מה ששומר על הברך מפני שחיקה הוא הסחוס המשמש כרקמה חלקה בין עצמות המפרק. רקמת הסחוס היא בעלת חשיבות עליונה לשמירה על המפרק ולכן כל פגיעה בסחוס, בין אם זו פגיעה עקב פציעה ובין אם זו פגיעה עקב הגעה לגיל מבוגר, היא יכולה להפריע לתפקוד היום יומי שלכם. מבנה הברך מחזיק עומס רב ברוב שעות היום, גם כאשר אנחנו בישיבה ולכן חשוב לשמור עליו ולקבל את הטיפול במתאים במקרים של כאבים חוזרים ונשנים.

תהליך ההחלמה של צעירים לעומת מבוגרים

מכיוון שמקרים של כאבים בברך בכיפוף יכולים להופיע בטווח גילאים רחב, חשוב לדעת כי אצל אנשים צעירים ההחלמה תהיה בדרך כלל קלה ומהירה יותר. מלבד זאת, ישנה השפעה מכרעת גם על התהליך הטיפולי אצל  פיזיותרפיסטים וכאשר אתם פונים לצוות מיומן מקצועי, יכולים להרגיש בטוחים לפנות לטיפולים המוצעים לכם.  טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים, בשילוב טיפולים מתקדמים נגד כאבים, יספקו לכם את המענה הטוב ביותר עבורכם. אנחנו ברשת המרפאות שר”פ פלוס מזמינים אתכם להצטרף למאות הלקוחות שלנו שכבר נהנים משירותי רפואה מתקדמים בשעות ובימים המתאימים להם. המרפאות שלנו ממוקמות ב-3 מרכזים רפואיים ב-3 ערים שונות, המספקים מענה לאלפי לקוחות בתהליך זיהוי קל ונוח לכל לקוח של רשת המרפאות.

קביעת תור לטיפול נגד כאבים בברך בכיפוף

כאבים באזור הברך יכולים להיות הפיכים, כאשר מבצעים את הפעולות הנכונות עבור הברך. ישנם מקרים בהם אפשר להפחית את הכאב באמצעות תרגילים לחיזוק השריר ה-4 ראשי. אם החלטתם להפסיק לסבול ולטפל בהופעת כאבים בברך בכיפוף ואתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת לטיפול, זה הזמו ליצור איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר ואנחנו ברשת המרפאות שר”פ פלוס נתאם עבורכם כבר עכשיו בדיקה עם אחד מהרופאים המומחים שלנו באזור המגורים שלכם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר