Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול ברגל סוכרתית

תוכן עניינים

סובלים ממחלת הסכרת? זקוקים לטיפולים ברגליים?

חולי סוכרת במשך השנים עלולים לחוות פגיעה בתפקוד העצבי המביאה לפגיעה בכלי דם היקפיים ושיבוש במנגנון ריפוי הפצעים באזור כפות הרגליים בעיקר. פגיעה בתפקוד העצבי ברגליים נקראת גם נוירופתיה ויכולה להתבטא בחוסר תחושה ואף תפקוד לקוי באיזון וביכולת לשמור על יציבות ושיווי משקל. חוסר תחושה זה פוגע גם ביכולת שלכם להגן על כפות הרגליים מפני פציעה ופגיעה מחפצים שונים ולכן ביצוע בדיקות תקופתיות הן קריטיות לשמירה על בריאות הרגליים שלכם. טיפול ברגל סוכרתית צריך אם כן להתבצע במקום מקצועי ועל ידי רופאים מומחים היכולים לבחון את מצב כפות הרגליים ולהתאים את הטיפול הנכון.

מרפאות טיפול ברגליים – שרפ פלוס

למה חשוב לטפל ברגליים של חולי סכרת? מלבד החשש מפציעה או פגיעה ברגל מבלי לשים לב לכך, כל פציעה או פגיעה ברגל יכולה להוביל לזיהומים חמורים בכפות הרגליים מפני קושי של הגוף לרפא את עצמו באזורים בהם ישנה נוירופתיה. מטופל לא יכול להיות מודע לפצעים בגלל היעדר תחושת כאב ויכול לגרור פצעים חמורים לתקופות של ימים ואף שבועות רבים. פגיעה בכלי הדם בעקבות מחלת הסכרת שלכם, יכולה להפחית את זרימת הדם הדרושה לריפוי פצעים בכף הרגל וישנו חשש תמידי ממצבים של נמק באצבע אחת או יותר ואף בכף הרגל במצבים של פגיעה ארוכה ללא מתן טיפול מתאים. מרפאות שרפ פלוס נחשבות למרפאות המומחים הטובות בישראל המספקות שירותים מתקדמים לטיפול בפצע סוכרתי באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וחדישות. אם בעבר טיפול בפצע סוכרתי היה בעיקר באמצעות שינוי במינון התרופות לסוכרת וחבישה או מריחת קרמים, היום ישנם מכשירים ייעודיים לטיפול בפצעים במטרה למנוע זיהומים מסוכנים בכפות הרגליים.

התמודדות עם פצעים סוכרתיים

הסיכון לפצעים סוכרתיים תמיד יהיה קיים אצל חולי סכרת ובעיקר לחולים בעלי כפות רגליים יבשות. יובש זה אינו יובש רגיל כמו אצל אדם בריא אלא נוצר עקב הפגיעה העצבית בכף הרגל. חשוב שיהיה לכם מקום קבוע להגיע אליו לטיפולים ולמעקב במטרה לוודא כי כפות הרגליים שלכם במצב תקין וללא סיכון לזיהום או לנמק באיזור.

טיפול ברגל סוכרתית במרפאה מקצועית

לקבלת טיפול ברגל סוכרתית על ידי רופאים מומחים מהטובים ביותר בארץ בתחום, צרו קשר עם רשת מרפאות מומחים שר”פ פלוס המובילה את התחום הטיפולי לפצעים כרוניים בכפות הרגליים.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר