Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בפריצת דיסק

תוכן עניינים

סובלים מפריצת דיסק? לא מוצאים טיפול מתאים?

הטיפול בבעיות דיסק כולל בדרך כלל שיטות שמרניות כל עוד אין נזק עצבי הגורם לחולשה של השרירים או איבוד תחושה באזורים מסוימים בגוף. טיפול שמרני כולל פיזיותרפיה, תרופות במטרה להקל על הכאב. כיום ישנן שיטות טיפול מתקדמות יותר הכוללות בין היתר עיסויים, גירויים חשמליים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות להפחתת כאב. פריצת דיסק היא מצב שבו רקמת הדיסק בין חוליות עמוד השדרה נפגעה. לא כל מי שיש לו פריצת דיסק יחווה כאב או מגבלות בתפקוד ולכן צריך להתאים את הטיפול לכל מקרה לגופו. טיפול בפריצת דיסק יכול לכלול שילוב של כמה שיטות טיפול במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם.

האם יש צורך בהתערבות כירורגית?

פריצת דיסק נגרמת על ידי בלאי הדרגתי של המבנים בעמוד השדרה לאורך זמן ויכולה להתעורר בגילאים שונים. במספר קטן של מקרים, ייתכן שיהיה צורך בהתערבות כירורגית מיידית כדי למנוע נזק קבוע לעמוד השדרה שלכם. מקרים אלו כוללים בין היתר ליקויים נוירולוגיים פתאומיים, כגון נפילת כף הרגל או חולשה בגפה. למרות שהמקרים הללו נדירים יחסית, חשוב לדעת כי החמרה של פריצת דיסק יכולה להביא לבעיות חמורות יותר ואף להגבלת משמעותית בתנועה.

פנייה לטיפול במרפאות שרפ פלוס

טיפול מקצועי ומתקדם לצורך התמודדות עם פריצת דיסק, מומלץ לבצע במרפאות רופאים מומחים המשתמשות בשיטות טיפול חדשניות וטכנולוגיות מתקדמות להפחתת כאב. מרפאות שרפ פלוס מציעות לכם את המכשור המתקדם ביותר לטיפול בכאבים הקשורים לבעיות בעמוד השדרה. צוות הרופאים של מרפאות הרשת יבצעו בדיקת אבחון ויבנו עבורכם תוכנית טיפול מותאמת אישית במטרה להביא לתוצאות הטובות ביותר בטווח מהיר ויעיל. הבדיקה מתבצעת בדרך כלל באמצעות בדיקת ניידות של המטופל, בדיקות לפגיעה בתחושה בגפיים ובדיקת רפלקסים.

קביעת טיפול בפריצת דיסק

לקביעת טיפול בפריצת דיסק במטרה להפחית את הכאב וההגבלות שלכם, צרו קשר עם מרפאות שר”פ פלוס המחזיקות במחלקת מרפאת כאב מהטובות ביותר בישראל ב-3 סניפים איכותיים ומקצועיים בכפר סבא, כרמיאל וחיפה. צוות המרפאה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר והוא ישמח לתאם לכם פגישה לבדיקת אבחון ראשונית כבר לימים הקרובים בסניף הקרוב ביותר לבית שלכם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר