Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בפצעים קשיי ריפוי

תוכן עניינים

סובלים מפצעים כרוניים? לא מוצאים טיפול מתאים?

פצעים כרוניים עלולים לגרום לאי נוחות קבועה ולכאבים בטווח הארוך ואף לזיהומים במקרים קיצוניים יותר. קביעת הגורם לפצע קשה לריפוי חיונית לטיפול יעיל ולכן יש צורך לבצע אבחון מקצועי על ידי מומחים. במהלך תהליך האבחון נלקחים בחשבון גורמים כמו אספקת דם לאזור בו מופיעים הפצעים ותהליך חומציות העור. כיום משתמשים בטכניקות מתקדמות לטיפול בפצעים כרוניים ובעיקר בפצעים הדורשים טיפולי באספקת הדם לאזורים שונים גוף. ניתן לעשות שימוש בחבישות מיוחדות וייחודיות או חמצן בלחץ או וואקום להפחתת הכאבים. חשוב לציין כי טיפול בפצעים קשיי ריפוי הינו תהליך של טיפול אחד, אך עם זאת ניתן להגיע לתוצאות טובות כבר לאחר הטיפול הראשון.

פנייה למרפאות של שר”פ פלוס

מרכז מקצועי לריפוי פצעים מציע טיפול מיוחד לסובלים מפצעים קשים לריפוי אשר מופיעים למעלה משבועיים ולא נעלמים. צוות אחיות ורופאים מיומנים מעניק טיפול אישי ומקצועי על מנת להבטיח ריפוי מיטבי בזמן מוגדר עם שימוש במיטב הטכנולוגיות בתחום. מרפאות שר”פ פלוס מספקות שירותים מותאמים אישית במטרה לתת מענה למגוון רחב של פצעים קשי ריפוי כמו כיבים ופצעי לחץ. הטיפול מותאם למגוון מחלות והוא נפוץ היום בעיקר לחולי סכרת הסובלים מפצעים כרוניים ובעיה של אספקת דם לאזור כפות הרגליים.

שירותי מרפאת פצע לפצעי לחץ

פצעי לחץ הידועים גם כפצעי שינה, הם סוג של פציעה המתרחשת כאשר העור והרקמה התחתית נפגעים. הפציעה מתרחשת עקב לחץ ממושך על אזור מסוים בגוף שלכם ונדרשים לטיפול מידי. אנשים קשישים ואנשים או ילדים החולים במחלות כמו ניוון שרירים ומחלות אוטואימוניות שונות, יכולים לסבול מפצעי לחץ לאחר שכיבה או ישיבה ממושכת. פצעים אלו נוצרים בדרך כלל מעל עצמות או מתחת לחפצים קשים כגון גבס או ציוד רפואי. בשנים האחרונות חלה התקדמות בטיפול ובמניעה כדי לטפל בפצעי הלחץ מסיבות שונות וניתן למצוא מרפאת פצע במרכזי רפואת מומחים המספקת כלים טובים יותר להתמודד עם פצעי לחץ לטווח הארוך.

פנייה לטיפול בפצעים קשיי ריפוי

לקבלת טיפול בפצעים קשיי ריפוי במרפאת מומחים מקצועית עבורכם או עבור אדם היקר לכם, צרו קשר עם רשת מרפאות מומחים שר”פ+ הכוללת 3 מרפאות מקצועיות בערים כפר סבא, חיפה וכרמיאל.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר