Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בפצעים ברגליים

תוכן עניינים

סובלים מפצעים כרוניים ברגליים? יש לנו פתרון בשבילכם!

לפצעים כרוניים ברגליים יכול להיות סיבות שונות ובמידה ויש לכם כבר אבחנה אבל אתם לא מצליחים למצוא טיפול בפצעים ברגליים יעיל ומעשי, תדעו שיש היום מרפאות מיוחדות המתמחות בטיפול מתקדם לפצעים. פצעים נפוצים כמו כיבים ברגליים מאופיינים בנוכחות של פצע עמוק על הקרסוליים והשוקיים. לפצעים אלה יכולים להיות מקורות שונים, כולל אלה הנובעים מבעיות בעורקים או בוורידים. אם כבר יש לכם אבחון על ידי מומחה כלי דם או שאתם צריכים לקבל אבחון ומחפשים רופא מומחה, תוכלו לקבל סיוע רפואי מתקדם דרך האתר. כדי לקבוע את הגורם הבסיסי לכיב יש לבצע בדיקות מקיפות. חוסר בזרימת דם מספקת לרגליים יכולה להיות הסיבה לכיבים ויש לבדוק זאת אצל רופאים מומחים.

טיפול מקצועי במרפאות שר”פ+

גם אם אתם חושבים שניסיתם כבר הכל, תדעו כי כיום קיימות טכנולוגיות חדישות ביותר המאפשרות טיפול יעיל לבעיות שונות הקשורות לרגליים. ברוב המקרים ניתן לטפל בפצעים הללו ללא ניתוח באמצעות שיטות לא פולשניות. עם זאת, במקרים מסוימים יש צורך בהתקנה של סטנט בוריד על מנת לטפל בחסימה של מעבר הדם לרגליים. כיבים המופיעים בדרך כלל על בהונות הרגליים או כפות הרגליים, עלולים להיגרם על ידי חוסר בזרימת דם עקב חסימות או היצרות של חלל העורק המעביר את זרימת הדם אל הרגליים. פנייה למרפאות המקצועיות של שר”פ+ במקרה זה תספק לכם את המענה הנדרש, עם מיטב הרופאים המומחים לטיפול בפצעים קשיי ריפוי ברגליים.

טיפול בפצעים ברגליים מותאם אישית

יצירת תכנית טיפול מותאמת אישית בהנחיית רופא מומחה היא קריטית להצלחת הטיפול וכאשר ישנו שילוב של מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, ניתן להגיע לתוצאות טובות ומועילות עבור המטופל. מתן טיפול במרפאת מומחים על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים יספק לכם מענה מהיר ומקצועי ללא המתנה ארוכה בתור. ישנן שיטות לטיפול בכאב ולניהול כאב באמצעות חום ומכשירים רפואיים חדישים, אשר יכולים לשפר בצורה משמעותי את איכות החיים שלכם. פצעים ברגליים המופיעים באופן קבוע וקשים מאוד לריפוי, מומלץ לא להזניח ולפנות כבר עכשיו למרפאת מומחים מובילה בתחום.

טיפול בפצעים ברגליים במרפאה מקצועית

לקבלת טיפול בפצעים ברגליים על ידי טובי הרופאים המומחים בישראל, צרו קשר עם רשת מרפאות מומחים שר”פ פלוס וקבעו ביקור באחת המרפאות של הרשת כבר לימים הקרובים. צוות שר”פ פלוס ישמח לסייע לכם בבניית תוכנית טיפולית הטובה ביותר לרגליים שלכם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר