Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בפיגמנטציה בפנים

תוכן עניינים

סובלים מפיגמנטציה בפנים? הגעתם למקום הנכון!

פיגמנטציה היא מצב בו תאי הגוף מייצרים יותר מדי מלנין ובכך יוצרים אזורים בעור הגוף עם צבע ככה יותר מהצבע העור הכללי. היווצרות כתמים כהים בעור הפנים וגוון עור לא אחיד לעיתים מביאים למראה פחות אסתטי ואף מבוגר יותר. חשוב לדעת כי פיגמנטציה יכולה להשפיע על נשים וגברים בטווח גילאים רחב והסיבות להופעת הפיגמנטציה הן רבות, החל מחשיפת יתר לקרני השמש החזקות ועד ללקיחת תרופות מסוימות ושינויים הורמונליים בגוף. טיפול בפיגמנטציה בפנים מתבצע בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות המאפשרות טיפול נקודתי באזור בו מופיעים הכתמים והעור הכהה.

מרפאות שר”פ+ לטיפול בכתמי עור

על מנת לדעת האם טיפול יכול לעזור להעלמת כתמי העור בפנים שלכם, יש לבצע בדיקת אבחון ראשונית עם רופא מומחה. במרפאות שר”פ+ הכוללות רפואת מומחים מקצועית, ניתן לתאם פגישת אבחון ראשונית על מנת לבדוק את מצב עור הפנים שלכם ולבנות תוכנית טיפולים מותאמת אישית למטרות שלכם. טיפול בפיגמנטציה באמצעות קרן לייזר, נחשבת למתקדמת ביותר היום עם תוצאות יעילות לטווח ארוך. דרך סדרת מפגשים קצרה ביותר של 3 מפגשים, ניתן להסיר את שכבת העור החיצונית של הפנים ולעוד ייצור קולגן ליצירת שכבת עור חדשה ונקייה. טיפול בפיגמנטציה אם כן, חשוב לבצע במרפאת מומחים על מנת לספק לכם את המענה הטוב ביותר ללא פגיעה בעור הפנים.

איך להתמודד עם כתמי פיגמנטציה?

לפני שאתם נחלצים מכתמי העור על הפנים, חשוב לדעת שזוהי תופעה שכיחה למדי בעיקר במדינות חמות כמו בישראל. עם זאת, ישנן סיבות נוספות להופעת הכתמים בפנים כמו שינויים הורמונליים בתקופת הריון או שימוש בתרופות מסוימות. על כן, יש לבצע בדיקת אבחון אשר מתבצעת באמצעות סקירת ההיסטוריה הרפואית שלכם על מנת לבחון את כל הסיבות האפשריות להופעת הכתמים והתאמת הטיפול הנדרש לכם. אתם לא צריכים להתמודד לבד עם כתמי פיגמנטציה ויש לכם היום אפשרות לקבל הכוונה וטיפול מותאמים אישית.

טיפול בפיגמנטציה בפנים במרפאות מקצועיות

טיפול בפיגמנטציה בפנים עושים רק ברשת מרפאות מומחים שר”פ פלוס המביאה אליכם את שיא הטכנולוגיה של טיפולי הפנים. הרשת מחזיקה ב-2 סניפים מקצועיים בצפון בכרמיאל וחיפה וסניף אחד בעיר כפר סבא, כאשר בכל הסניפים רופאי המרפאות משתמשים בציוד המתקדם ביותר לטיפול בכתמי עור באזור הפנים.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר