Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בכתף קפואה

תוכן עניינים

קיבלתם אבחון לכתף קפואה? מחפשים טיפול יעיל?

כתף קפואה הוא מצב אורטופדי המתאפיין בתנועה מוגבלת וכואבת באזור הכתף ואם אינו מטופל כראוי, הוא עלול להוביל להחמרה בסימפטומים ואף לקושי בביצוע פעולות פשוטות הקשורות לפעילות הכתפיים. אנשים עם סוכרת או תפקוד לקוי של בלוטת התריס עשויים להיות בסיכון גבוה יותר לפתח את התופעה הרפואית הזאת אשר אינה מובנית באופן מלא והיא בעיקר מופיעה אצל נשים לאחר גיל 30. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות הוכיחו אחוז גבוה יותר של חולי סכרת הסובלים מהמחלה עם עליה באחוזים ניכרים יחסית לאחוז באוכלוסייה. טיפול בכתף קפואה משתנה על פי מצב הכתף ורופא מומחה מתאים את הטיפול בהתאמה אישית למטופל, כאשר המטרה היא הורדת המתח השרירי באזור.

איך מאבחנים כתף קפואה?

אבחון כתף קפואה הוא פשוט יחסית למקרים אורתופדיים אחרים ולעומת פגיעות כתף אחרות. זהו מצב אשר אינו נגרם על ידי פגיעה ישירה באזור הכואב אך רופא מקצועי יכול לאבחן אותו דרך אבחון קליני. על מנת לאבחן את הבעיה בצורת שלילת בעיות אחרות, יש צורך לבדוק בעיות בצוואר ולוודא שהכאבים הקשורים לכתף אינם קשורים לבעיות כרוניות בצוואר. במהלך בדיקת האבחון, תיבחן הגבלה לכל כיווני התנועה בשרירי הכתף כולל סיבוב חיצוני ופנימי וביצוע קירוב של הכתף.

פנייה לטיפול במרפאות שר”פ פלוס

על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר למצב רפואי של כתף קפואה, מומלץ לכם לפנות לרופאים מומחים היכולים להעניק לכם טיפולים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות להפחתת כאבים. מרפאות שר”פ פלוס כוללים שני סניפים בצפון וסניף אחד באזור השרון המספקים שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר לטיפול בכאב, בשימוש מכשור מתקדם וחדיש לטיפול בכתף קפואה. חשוב לדעת כי ללא טיפול, ההחלמה מהתופעה יכולה להימשך כ-3 שנים כאשר ישנו סיכוי רב שכתף קפואה תופיע אצלכם גם בכתף השנייה.

טיפול בכתף קפואה במרפאה מובילה

לקבלת טיפול בכתף קפואה מהרופאים הטובים ביותר בתחום, צרו קשר עם מרפאות שר”פ+ הנחשבות למובילות בתחום הטיפול בכאב עם שיטות טיפול מתקדמות היכולות לסייע להפחתת כאב וריפוי במקרים בהם הטיפולים הקונבנציונליים או התרופתיים לא עוזרים. התקשרו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותוכלו לקבוע טיפול ראשוני כבר לשבוע הקרוב בסניף הקרוב ביותר אליכם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר