Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בכאבי שרירים

תוכן עניינים

כאבי שרירים משפיעים על מיליוני אנשים מדי שנה. מתיחת שרירים מוגזמת היא אחת הסיבות השכיחות ביותר לכאבי שרירים.

 

כאבי שרירים כרוניים

שרירים הם קבוצה של רקמות המורכבות מתאי שריר המתכווצים ונרגעים כדי לגרום לתנועה. כאבי שרירים יכולים להיגרם משימוש יתר, פציעה או מתח שרירים לא תקין.

כאבי שרירים יכולים להיות כאלה המתמשכים לאורך זמן. הסוג הנפוץ ביותר של כאבי שרירים כרוניים הוא כאבי גב תחתון. זוהי תלונה שכיחה בקרב קשישים שחוו שינויים גופניים ארוכי טווח.

 

כאבי שרירים ברגליים

כאבי מפרקים ושרירים יכולים להיות כואבים ביותר ולהקשות על החיים בכל יום. כאבי שרירים ברגליים עלולים לגרום למצב הנקרא תסמונת קומפרטמנט.

כאבי שרירים הם בעיה שכיחה שיכולה להשפיע על אנשים בכל הגילאים. ישנן אפשרויות טיפול רבות, אך הנפוצה ביותר היא שימוש בטיפול בחום או בקור. זה יכול להיות גם משולב עם עיסוי או פיזיותרפיה.

 

כאבי מפרקים ושרירים

כאבי מפרקים ושרירים הם בעיות נפוצות שרוב האנשים עוברים בשלב מסוים בחייהם. הסיבה לכך היא שהם נגרמים מחוסר יישור של העצמות, השרירים, הרצועות או הגידים.

הסיבה השכיחה ביותר לכאבי פרקים ושרירים היא הצטברות נוזלים סביב המפרקים. זה יכול להיגרם על ידי פציעה או ניתוח.

כאבים אלה נגרמים לרוב משימוש יתר, פציעה או טראומה. זה לא מוגבל רק למפרקים – סוג זה של כאב יכול להופיע גם בשרירים, רצועות, גידים, או אפילו עצמות.

 

טיפול בכאבי שרירים

כשמדובר בדלקת מפרקים ניוונית, ישנם שני סוגים עיקריים: דלקת מפרקים שגרונית ואוסטיאוארתריטיס. דלקת מפרקים שגרונית מתרחשת כאשר מערכת החיסון תוקפת רקמות, בעוד שדלקת מפרקים ניוונית נגרמת על ידי פגיעה בעצמות, בסחוס ובמפרקים כתוצאה מבלאי או פציעה לאורך זמן.

הטיפול בכאבי שרירים כולל פיזיותרפיה, תרופות ושינויים באורח החיים. אנשים רבים מוצאים הקלה זמנית מתרופות ללא מרשם כגון איבופרופן שעשויות לעזור עם נפיחות, נוקשות וכאבי פרקים או שרירים ברגליים.

 

אצלנו בשר”פ פלוס תוכלו למצוא רופאים מומחים ברמה הגבוהה ביותר בישראל. רופאינו יוכלו לאבחן אתכם ולתת לכם את טיפול בכאבי השרירים שמתאים אישית לכם.

 

מרגישים כאב ומעוניינים לקבל טיפול בכאבי השרירים שלכם?

התקשרו אלינו או השאירו את הפרטים שלכם וניצור איתכם קשר בהקדם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר