Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בכאבים נוירופתיים

תוכן עניינים

סובלים מכאב כרוני נוירופתי? יש לנו פתרון בשבילכם!

כאב עצבי (נוירופתי) יכול להופיע מסיבות שונות אך אחת הסיבות הנפוצות היא מחלת הסוכרת או מחלת הסרטן. בנוירופתיה סוכרתית, רמות גבוהות של סוכר בדם פוגעות במערכת העצבים ההיקפית וגורמות לכאב שמתחיל בדרך כלל ברגליים. הכאב יכול להתפשט גם לידיים ולגרום להגבלות אצל החולה. סרטן יכול גם לגרום לכאב עצבי במיוחד כאשר יש לחץ על העצבים כתוצאה מגרורות. מלבד זאת, גם הטיפול הכימותרפי וביצוע של הקרנות לטיפול בסוגים שונים של סרטן, עלולים להוביל גם לכאב עצבי כרוני. טיפול בכאבים נוירופתיים מתבצע במרפאת כאב המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת להפחתת הכאב.

התמודדות עם נוירופתיה ברגלים

כתוצאה מנזק לעצבים ישנם תסמינים שונים אשר יכולים להופיע ברגליים. התסמינים יכולים לכלול תסמינים תחושתיים או מוטוריים. תסמינים תחושתיים כמו עקצוץ או חוסר תחושה ברגליים הם מאוד נפוצים וניתן להרגיש אותם גם בידיים במקרים מסוימים. הם הנפוצים ביותר ולעיתים משפיעים תחילה על הרגליים והידיים. נוירופתיה יכולה להשפיע על עצב אחד או מספר רב של עצבים בו זמנית וליצור תחושה של אי נוחות קבועה היכולה להפריע בביצוע פעולות יום יומיות שונות ואף לפגוע בצורה משמעותית בשינה שלכם. אם כן, בנוירופתיה ברגלים מומלץ לטפל בכדי לשפר את איכות החיים שלכם ולא להגביל את עצמכם בתפקוד היום יומי שלכם.

נוירופתיה טיפול חדשני ומתקדם

מטופלים רבים הסובלם מנוירופתיה לא מצליחים למצוא פתרון יעיל לבעיה. לכן, בכל הנוגע לנוירופתיה טיפול חדשני הוא הפתרון המומלץ ביותר והוא פועל באמצעות מכשור חדיש המתמקד באזור הפגוע ובהפחתת העקב והעקצוץ באזור. חשוב לבצע בדיקת אבחון מקצועי לפני ביצוע הטיפול במטרה להביא לתוצאות הטובות ביותר עבורכם בטווח קצר ויעיל. מכיוון שהתסמינים יכולים להפריע בשינה ובפעילות יום יומית, ישנה חשיבות רבה לטיפול ולהפחתת התסמינים במטרה להביא לתפקוד טוב יותר אשר אינו מלווה בכאבים כרוניים.

פנייה למרפאת טיפול בכאבים נוירופתיים

לקבלת פרטים נוספים בנוגע לטיפול בכאבים נוירופתיים, צרו קשר עם מרפאות שר”פ פלוס הנחשבות למקצועיות ביותר להתמודדות עם תסמינים הנוגעים לבעיות נוירופתיה. צוות המרפאות ישמח לסייע לכם להפחית את התסמינים הפוגעים באיכות החיים שלכם במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר באמצעות טיפולים חדשניים ומתקדמים.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר