Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בגלי הלם

תוכן עניינים

טיפול בגלי הלם באר שבע

טיפול בגלי הלם בבאר שבע הוא סוג של טיפול אלקטרומגנטי המשרה שדות חשמליים רבי עוצמה ויוצר ומפיץ גלים מתנודדים, העלולים לגרום לשינויים בזרימת הדם ולעורר שחרור תרופות.

זהו הליך לא פולשני שניתן לבצע בחולים עם מחלות או בעיות כרוניות. הטיפול עוזר להפחית את הסימפטומים ולשפר את התוצאות הבריאותיות.

טיפול בגלי ההלם קיים ב-40 השנים האחרונות, אך הוא רק עכשיו מתחיל להשפיע באופן נרחב על שירותי הבריאות בישראל, זאת עקב ההתפתחויות האחרונות בתחום.

 

טיפול בגלי הלם בצפון

טיפול בגלי הלם בצפון הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו הרפואה הופכת להיות מתקדמת, אך עדיין טבעית. לפעמים, אנו שוכחים כי העולם שלנו עוצב על ידי תופעות טבע כמו גלי הלם.

ההשפעות של גלי הלם הן למעשה מאוד אקראיות עבור אנשים שונים ולא כולם ירגישו את אותן ההשפעות מטיפול ספציפי בגלי הלם.

 

טיפול בגלי הלם בתל אביב

טיפול בגלי הלם בתל אביב הוא טיפול נפוץ ויעיל לפציעות מסוגים רבים ושונים. זה כרוך ביישום גלי אוויר דחוס על האזור הפגוע. טיפולי גלי הלם משמשים בדרכים רבות ושונות, כגון טיפול בתאונות דרכים, פציעות ראש ונקעים. הגלים עוזרים להפחית את הנפיחות ולהגביר את זרימת הדם לאזור. מה שעוזר להאיץ את ההתאוששות.

ישנם שני סוגים של טיפול בגלי הלם: 1. גלי הלם ישירים: גלים אלו ממוקדים באזור ורק אותו אזור מטופל, למשל, טיפול בנקע בקרסול או בעווית שריר בגלי הלם ישירים;

2. גלי הלם מפוזרים: גלים אלו מופעלים על כל הגוף ונעים ברדיוס של 1-10 מטר, כאשר גודל הטיפול תלוי במטרתו; לדוגמה, שימוש בזעזועים מפוזרים כטיפול בתאונות דרכים עשוי לכלול אזורים קטנים יותר מאשר טיפול בפציעות אחרות כגון טראומה בראש או כוויות.

 

אצלנו בשר”פ פלוס תוכלו למצוא רופאים מומחים ברמה הגבוהה ביותר בישראל. רופאינו יוכלו להעניק לכם טיפול בגלי הלם, אשר יעזור לכם להפחתת הכאבים.

 

כואב לכם, אתם מעוניינים בטיפול בגלי הלם?

התקשרו אלינו או השאירו את הפרטים שלכם וניצור איתכם קשר בהקדם.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר