Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להקל על כאב נוירופטי

תוכן עניינים

סובלים מכאב נוירופטי? לא מוצאים פתרון?

כאב נוירופטי או עצבי הוא צורה כרונית של כאב הנגרם כתוצאה מפגיעה במערכת העצבים המרכזית והוא יכול להופיע עקב סיבות שונות כגון מחלה כרונית כמו סכרת או טיפולים למחלת הסרטן. הפגיעה מתרחשת בחוט השדרה או בעצבים ההיקפיים וזהו מצב רפואי נפוץ יחסית בישראל היכול להופיע אצל כ-7 אחוזים מהאוכלוסיה. המטרה העיקרית של הטיפול היא הפחתת התסמינים ומניעת הכאב הכרוני והעקצוצים היכולים להופיע עקב הפגיעה העצבית. אם אתם רוצים לדעת איך להקל על כאב נוירופטי, כדאי שתכירו את שיטות הטיפול המתקדמות היום הכוללות בין היתר אוסטאופתיה וטיפול באמצעות דיקור סיני ואלקטרומגנטיים. לעיתים רבות שילוב של מספר שיטות טיפול יכול לספק את המענה הטוב ביותר בהתאם למצב המטופל.

טיפול בכאב כרוני במכשור מתקדם

טיפול בכאב כרוני כמו נוירופתיה הוא חיוני ביותר לאיכות החיים שלכם והוא יכול להוביל לעייפות, חרדה ופגיעה באיכות השינה שלכם. במידה וטווח התנועה שלכם נפגע בידיים או ברגליים, חשוב לקבל טיפול באופן שוטף על מנת למנוע את ההגבלה ולשפר את היכולת שלכם לבצע תנועות בטווח מלא. האופציות מבחינתכם הן רבות עם אפשרות לבחור את סוג הטיפול המועדף עליכם. באמצעות ליווי מלא של רופא מומחה לכאב, תוכלו למצוא את הטיפולים המתאימים יותר או לשלב בין טיפול מסוים לכפות הרגליים וטיפול מסוים לכפות הידיים שלכם. דיקור סיני למשל יכול לשפר את הפגיעה במערכת העצבים ולהפחית את הכאב באזורים מסוימים בהם הפגיעה העצבית היא משמעותית יותר.

היתרון של מרפאת כאב פרטית

על מנת לקדם את הטיפול בכאבים והסימפטומים מהם אתם סובלים ביום יום, חשוב לפנות למרפאת כאב פרטית המתמחה בהתמודדות עם כאבים שונים וכרוניים. מכיוון שכאבים נוירופתיים הם נפוצים יחסית, ישנם מחקרים רפואיים רבים אשר מטרתם היא להביא לפיתוח טיפולים מתקדמים יותר לסיוע למטופלים. ריבוי הטיפולים למחלת הסרטן כגון הקרנות וטיפולים כימותרפיים העלולים ליצור גם נוירופתיה, גורם לפיתוחים עדכניים וחדשניים להפחתת הכאב של המטופלים אשר סובלים מהכאבים באופן יום יומי.

איך להקל על כאב נוירופטי

על מנת לקבל פרטים נוספים לגבי איך להקל על כאב נוירופטי, צרו קשר עם רשת מרפאות שר”פ פלוס המחזיקה במרפאת כאב מהמקצועיות ביותר הקיימות היום הכוללת טיפולים מתקדמים עם מכשור חדשני לטיפול בכאבים כרוניים.

צור קשר

מאמרים נבחרים

קטגוריות נבחרות

מאמרים נוספים

צור איתנו קשר