ד”ר רן כץ

ד”ר רן כץ

       

מנהל המחלקה לאורולוגיה במרכז הרפואי זיו בצפת. בן 53, נשוי ואב לארבעה, מתגורר בכפר ורדים. נולד וגדל בירושלים, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ו”הדסה”, התמחה באורולוגיה ב”הדסה עין כרם” ותת התמחות בלפרוסקופיה ואונקולוגיה בבית החולים הנרי מונדור בפריז, צרפת, והשתלמויות נוספות באורו-אונקולוגיה, לפרוסקופיה ואורולוגיה זעיר פולשנית בגרמניה ובארה”ב. מרצה בכיר וראש תחום אורולוגיה בפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי בצפת, אוניברסיטת בר אילן.

נולדתי וגדלתי בירושלים, למדתי פיסיקה ומחשבים בתיכון ואת הזמן הפנוי הקדשתי לנגינה בגיטרה חשמלית בלהקות נוער. קשה להסביר, אבל רפואה תמיד הייתה ברקע. כשסיימתי את התיכון נרשמתי לעתודה האקדמאית והתקבלתי ללימודי הרפואה בהדסה.

תחומי עניין מקצועיים והישגים –

אני מומחה בלפרוסקופיה, ניתוחים זעיר פולשניים המבוצעים מבלי לפתוח את הבטן. תמיד אהבתי טכנולוגיה יישומית. ב-1998 נתקלתי בחדר הניתוח שלנו במכשור המקפיא רקמות בו השתמשו האורטופדים להקפאת גרורות בעצמות והחלטתי שנקפיא גידולי כליה בגישה לפרוסקופית, והייתי הראשון בארץ שביצע זאת. בשנים 2001-2002 היה לי הכבוד להיות בין הראשונים שניתחו בחו”ל ברובוט ה”דה-וינצ’י”, המופעל כיום ברוב בתי החולים הגדולים בארץ ובעולם. אני עוסק בניתוחים המסירים גידולים מעל הכליות, מבלי לפגוע בכליות ומבלי לכרות אותן, בסרטן של הערמונית בשלביו השונים ובגידולים סרטניים של כיס השתן.

 

נושא נוסף הוא טיפול זעיר פולשני בהגדלה שפירה של הערמונית וקשיים בהטלת השתן, ד”ר כץ מוביל את מחקר ה”פרפר” פיתוח טכנולוגי ישראלי שמהווה חלופה לניתוח הערמונית וביצע את רוב הניתוחים בעולם עד כה.

 

גורמים מבטחים:

1. כללית מושלם

2. מכבי שב”ן

3. חברות ביטוח: פניקס, איילון, כלל, מנורה.

 

מאמרים מצורפים בקובץ PDF.

 

טיפולים:

1. הגדלה שפירה של הערמונית – שתלי פרפר, פעולת REZUME, ניתוחי HOLEP

2. אורו-אונקולוגיה – ביופסיות פיוז’ן של הערמונית, ניתוחי כליה בגישה לפרוסקופית, ניתוחים לגידולי הערמונית וכיס השתן, הקפאה של גידולי כליה.

3. אנדואורולוגיה – טיפול באבנים בדרכי השתן וטיפולי בגידולי מערכת השתן העליונה.

4. הפרעות בתפקוד המיני.

  • ערמונית שפירה מוגדלת
  • בעיות ערמוניות
  • דלקת ערמונית כרונית
  • סניף כרמיאל

    מעלה כמון 2, מרכז BIG קומה 4
    טלפון:0733-700-700
    כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

    סניף חיפה

    סניף חיפה

    ההסתדרות 55, קניון סינמול (לב המפרץ) קומה 3
    טלפון:0733-700-700
    פקס: 04-6702492
    כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

    אין סרטונים

    ימי ראשון בין השעות 16:00-21:00