גב’ טטיאנה פרולובה בשארה

גב’ טטיאנה פרולובה בשארה

נוירופסיכולוגית ופסיכולוגית רפואית מוסמכת להדרכה בביה”ח רמב”ם

להזמנת תור אונליין


במסגרת עבודתי אני מאבחנת מטופלים עם הפרעות הנגרמות מפתולוגיות במוח או במערכת עצבים כגון חבלות ראש טראומטיות, גידולי מוח, פרקינסון, אפילפסיה, דמנציות לסוגיהן, מחלות ותסמונות גופניות שונות המשפיעות על התפקוד התקין של המוח (מחלות מטאבוליות, מחלות אונקולוגיות עם השפעה משנית של הטיפולים – Chemobrain, מחלות נפשיות), הפרעות התפתחותיות כולל ליקויי למידה, הפרעות קשב ורכוז (עם בחינת השפעת הריטלין על תפקודי קשב), מוגבלויות שכליות, הפרעות על הספקטרום האוטיסטי, תסמונת אספרגר. במסגרת עבודתי מבצעת אבחנה מבדלת במטופלים מורכבים עם מספר מחלות רקע/תחלואה כפולה. בבדיקה ניתנת הערכה של הרמה התפקודית של המטופל תוך התייחסות למכלול מימדים: קוגניטיבי, נפשי/רגשי, תפקודי, לימודי ותעסוקתי.

בשיחת סיכום עם מטופל הסובל מירידה קוגניטיבית/התנהגותית ניתן הסבר על מצבו. בהתאם לתוצאות הבדיקה ניתנות המלצות הן בפן הרפואי (המשך וטיב הברור) והן בפן התפקודי עם הכוונה לטיפול נפשי (פסיכולוגי, קואוצ’ר או אחר), טיפול שיקומי או למסגרות תעסוקה הולמות. במסגרת האבחון לפי הצורך העולה מועברת שיחת סיכום עם משפחתו של המטופל שמטרתה היא העלאת יכולת הבנה של מצבו, מיפוי קשיים בהתמודדות משפחתית והכוונה לגורמים מטפלים. אני מאמינה כי הבנת המצב משפרת את יכולת ההתמודדות המשפחתית ומטיבה עם המטופל הסובל מירידה קוגניטיבית.

אני נותנת אבחונים קוגניטיביים/נוירופסיכולוגיים למוסדות ציבוריים כגון ביטוח לאומי, חברות ביטוח, תביעות על אבדן כושר עבודה, למסגרות פרטיות ולבתי משפט.

אני מבצעת את האבחונים בשפה העברית, הרוסית והערבית.

החזרים מגורמים מבטחים: תשלום באופן פרטי או דרך חברת ביטוח

גב’ פרולובה בשארה טטיאנה הנה פסיכולוגית בכירה במכון לנוירולוגיה קוגניטיבית (היום “שבץ וקוגניציה”) בבי”ח רמב”ם.

גב’ פרולובה בשארה היא בוגרת הפקולטה לנוירופסיכולוגיה ולפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטה ע”ש לומונוסוב מוסקבה (1995). עבדה כנוירופסיכולוגית במחלקה נוירולוגית ונוירוכירורגית בבי”ח אוניברסיטאי בוחום בגרמניה (1996-1997) והייתה חלק מהצוות הזוטר של פקולטה לפסיכולוגיה פיזיולוגית באוניברסיטת בילפלד בגרמניה (1996-1997).

מ2000 ועד היום עובדת במכון לנוירולוגיה קוגניטיבית בבי”ח רמב”ם, בנוסף מ 2016 עובדת כפסיכולוגית רפואית במחלקה המטו אונקולוגית ילדים בבי”ח רמב”ם. בין השנים 2006-2011 השלימה התמחות בפסיכולוגיה רפואית בבי”ח רמב”ם, במהלך ההתמחות עבדה במחלקה נוירולוגית ובמחלקת השתלת מח עצם מבוגרים. ב 2011 סיימה מסלול לימודים תלת שנתי בבית ספר לפסיכותרפיה בטכניון. ב 2018 השלימה הסמכה להדרכה בפסיכולוגיה רפואית. ב 2019 השלימה קורס EMDR שלב 2. במהלך עבודתה פרסמה והייתה שותפה במספר מאמרים נוירופסיכולוגיים בנושאים הבאים: גידולי מוח אצל ילדים, טרשת נפוצה, תסמונת טרנר, שימוש בקנאביס רפואי.

גב’ פרולובה בשארה מאבחנת ומטפלת בשפה העברית, הרוסית והערבית.

החזרים מגורמים מבטחים: תשלום באופן פרטי או דרך חברת ביטוח

  • אבחון קוגניטיבי/נוירופסיכולוגי
  • סניף חיפה

    סניף חיפה

    ההסתדרות 55, קניון סינמול (לב המפרץ) קומה 3
    טלפון:0733-700-700
    פקס: 04-6702492
    כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

    אין סרטונים

    אין מאמרים

    ימי שני בשעות: 15:00-21:00