פרופ’ ברוך ברנר

פרופ’ ברוך ברנר

מנהל המכון האונקולוגי ומרכז הסרטן ע”ש דוידוף, מרכז רפואי רבין (בי”ח בילינסון).
מומחה בטיפול ובמחקר של גידולים שונים במערכת העיכול.

להזמנת תור אונליין


אודות פרופסור ברוך ברנר

פרופ’ ברוך ברנר, נשוי + 4, מנהל את מרכז הסרטן ע”ש דוידוף במרכז רפואי רבין (בי”ח בילינסון), מרכז הסרטן הכוללני הגדול בישראל. בנוסף לכך, הוא ניהל במשך שנים רבות את היחידה לאונקולוגיה של מערכת העיכול במכון האונקולוגי שבמרכז דוידוף, ובשנים האחרונות הוא מנהל את המכון האונקולוגי עצמו.

פרופ’ ברנר הוא אונקולוג שמתמחה בטיפול ובמחקר של הגידולים השונים במערכת העיכול, כולל סרטני הושט, קיבה,לבלב ודרכי המרה, כבד, מעי גס ומעי דק, וכן גידולים נוירואנדוקריניים במערכת זו (לדוגמה, קרצינואיד).

פרופ’ ברנר מכהן כפרופ’ חבר קליני בפקולטה לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת ת”א, ומשמש כחבר מערכת של מספר עיתונים מקצועיים בינ”ל. הוא פרסם עד היום למעלה מ-100 מאמרים מדעיים ורבות מעבודות המחקר שלו הוצגו בכנסים מקצועיים בינ”ל. בנוסף לאלה, הוא חבר בוועדות מקצועיות שונות, כולל המועצה הלאומית לאונקולוגיה, וכן במספר קבוצות מחקר בינ”ל.

תחומי טיפולים

פרופ’ ברנר מתמחה בכל שיטות הטיפול הרלבנטיות לגידולים השונים באיברים השונים של מערכת העיכול, כולל הושט, קיבה, לבלב, כבד, דרכי מרה, מעי גס, מעי דק ואנוס. טיפולים אלה כוללים כימותרפיה, תרופות ביולוגיות (“targeted therapies”), אימונותרפיה (הפעלת מערכת החיסון כנגד התאים הסרטניים), טיפולים המבוססים על פרופילים מולקולאריים ספציפיים לגידול האינדיבידואלי (“רפואה מותאמת אישית”), טיפול קרינתי (רדיותרפיה), וטיפול תומך.

פרופ’ ברנר מתמחה הן בשיטות טיפוליות שגרתיות מקובלות והן בשיטות טיפוליות מחקריות, כולל שימוש בתרופות חדשות, בשלבי פיתוח ואישור שונים, וכולל שילוב המטופל במחקר קליני מתאים. בעבודתו הוא מנתח את מצב החולה מבחינה אונקולוגית, ממליץ לו על הגישה הטיפולית המתאימה למחלתו, כולל כזו העשויה לשלב טיפולים שונים כניתוח, הקרנות, כימותרפיה, ותרופות ביולוגיות, וכן ממליץ לו על הסדר המיטבי של הטיפולים השונים.

פרופ’ ברנר מתארח בתוכנית של פרופ’ קרסו – לצפייה לחצו כאן

הכשרות רלוונטיות

פרופ’ ברנר השלים את לימודי הרפואה בפקולטה לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת ת”א בשנת 1991,
ולאחר שרות צבאי כרופא עתודאי, התמחה באונקולוגיה במכון האונקולוגי בבי”ח בילינסון שבמרכז רפואי רבין, עד שנת 2001.
בין השנים 2002-2003 הוא השתלם באונקולוגיה של מערכת העיכול במרכז הסרטן המוביל ממוריאל סלואן קטרינג (Memorial Sloan Kettering Cancer Center) בניו-יורק, ארה”ב.
עם שובו מההשתלמות לישראל, בשנת 2003, הוא קבל את ניהול היחידה לאונקולוגיה של מערכת העיכול במרכז דוידוף, במרכז רפואי רבין (בי”ח בילינסון), ובהמשך קבל גם את ניהול המכון האונקולוגי ומרכז דוידוף.

החזרים מגורמים מבטחים:

פרופ’ ברנר מוכר כיועץ מומחה ע”י הביטוחים המשלימים של שירותי בריאות כללית ומכבי.
הדבר מזכה את המטופלים בהחזר עד גובה הסכום המוגדר בהסכם שלהם.

  • סרטן לבלב
  • סרטן כבד
  • סרטן ממקור לא ידוע
  • גידולי מערכת העיכול
  • סרטן קיבה
  • סרטן מעי גס ומעי דק
  • גידולים נוירואנדוקריניים
  • סניף פתח תקווה

    סניף פתח תקווה

    מוטה גור 4, מגדל קניון אבנת (הקניון הגדול) קומה 9
    טלפון:0733-700-700
    פקס: 073-3300399
    כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

    אין סרטונים

    יום ב’ 17:00-22:00
    בתיאום מראש