יוסי ספוז’ניק- מכון “לילה רגוע”

יוסי ספוז’ניק- מכון “לילה רגוע”

יוסי ספוז’ניק – מכון “לילה רגוע”

הפתרון המושלם לנחירות ודום נשימה בשינה

 

ניתן לתאם תורים בטלפון המרפאה 054-9711020

להזמנת תור אונליין


אודות יוסי ספוז’ניק

טכנאי שיניים אוּמן, אוטודידיקט, עלה עם הוריו מפולין ב-1957 כשהיה בן 11.  כחניך בתנועת הנוער של השומר הצעיר הצטרף לגרעין שיועד לסאסא .עשרים שנה היה התרבותניק של סאסא ,הזמין סרטים והצגות ,עיצב קירות ופינות רבות בקיבוץ ,עבד בלול והקים משפחה ובה שלושה ילדים. לימים פתח מעבדת שיניים בקיבוץ ,וזו סיפקה שירותים ליישובי הגליל העליון .אחרי עשרים שנה הגיע למסקנה שהוא רוצה לחיות בזכות עצמו , להחליט על צעדיו ולא להיות תלוי בוועדות ובהחלטות הקיבוץ .באותו שלב עזב את הקיבוץ עם משפחתו לנהריה ,בה הוא מתגורר עד היום .פתח מעבדת שיניים משלו ,עשה ועושה את מה שהוא אוהב עד היום.

לפני כעשור הבין שאין רופאים רבים העוסקים בתחום הפתרון הדנטלי לנחירות ולדום נשימה .הוא החליט להעמיק בנושא והתחיל בניסיונות .בתחילה בנה שני סדים מחומר אקריליק עם מפתח ,כפי שמקובל בעולם .אך הם היו מגושמים ,כבדים ולא נוחים בפה .עד שצץ לו רעיון לבנות את ההתקן על שלד מתכת המסוגל לספוג את הכוחות החזקים הפועלים על השיניים בזמן שינה .

כיום נחשב ההתקן לפיתוח יחיד מסוגו בעולם.

ב-2010 ייסד ספוז’ניק את האיגוד הישראלי לרפואת שיניים לשינה ,ובו חברים כיום כשלושים רופאי שיניים העוסקים בתחום .לעסק שלו קרא ‘לילה רגוע’.

לילה רגוע הסבר על הטיפול וההתקן

“לילה רגוע” מייצרת התקנים דנטאליים הבאים לתת פתרון רפואי מידי לנחירות ודום נשימה , ללא ניתוח ,ומתוך הבנה שהאדם הנוחר ,מתקשה להסתגל למשהו מסורבל שתקוע לו במרכז הפנים.

במפגש עם מטופלינו נוצר משהו מיוחד ,אנחנו לא נפרדים לאחר יצור ההתקן העדין ,להיפך, הקשר מתחזק ומתחיל תהליך של מעקב וקשר אישי עד לתוצאה ההאופטימלית בה המטופל ,אינו נוחר יותר ,הפסקות הנשימה בשינה פוסקות, העירנות והחיוניות בחיי היום יום חוזרות למצבם הנורמאלי ,בעקבות כך התפקוד היום יומי משנה תפנית והמטופל מקבל איכות חיים שונה לחלוטין.

אנחנו רואים במטופלינו משפחה ומלווים אותם עד לשביעות רצונם המלאה .לא נותנים לאף אחד לשים את ההתקן במגירה – קשובים לבעיות, ופותרים כל בעיה ובעיה המתעוררת בתהליך ההסתגלות ….והוא מהיר.

ההתקנים שלנו מתאימים רק ל-60% הסובלים מהבעיה, נסרב למכור התקן באם נמצא שמתאים לכם פתרון אחר וגם נמליץ לכם כיצד להמשיך הלאה . כי אין דבר כזה אי אפשר.

ההתקנים שלנו נמצאים בתהליך פיתוח מתמיד .אנחנו לומדים ,משפרים ומתעדכנים בזכות אלפי הלקוחות שאיתם אנחנו עוברים את התהליך ונמצאים איתם בקשר מתמיד .

בדיקת ההתאמה היא חינם וללא עלות

  • נחירות
  • דום נשימה בזמן שינה
  • סניף חיפה

    סניף חיפה

    ההסתדרות 55, קניון סינמול (לב המפרץ) קומה 3
    טלפון:0733-700-700
    פקס: 04-6702492
    כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

    אין סרטונים

    ימי רביעי בשעות: 9:00-14:00

    יצירת קשר לבדיקת התאמה חינם

    מכירות אורית – 054-9711020

    מנכ”ל יוסי – 050-5366176