ד”ר הלוי חיים

ד”ר הלוי חיים

מנתח מומחה בכיר ומנוסה מאוד בניתוחים מגוונים בתחומי הכירורגיה

 

ניתן לתאם תורים בטלפון המרפאה 050-2630666

להזמנת תור אונליין


יליד הארץ , דור שני לניצולי שואה ,נשוי ואב לחמש בנות, שירות צבאי ארוך כטייס קרב ,ובהמשך כשהוכשר גם כרופא, פיקד על מערכות רפואיות מבצעיות בצה”ל . למד רפואה בארץ , התמחות בכירורגיה ,עבד כרופא מומחה בבי”ח “העמק” בעפולה. ייסד וניהל חברת הי טק המבוססת על המצאותיו בתחום הכירורגיה (ResQ Medical). ניהל מיזמים רפואיים בחו”ל ועבד שם כמנתח פעיל ומנהל רפואי. מעורב במחקרים קליניים בתחומי מומחיותו. חזר לארץ לאחר תקופה ממושכת בחו”ל והתמקצע בתחום מיוחד וספציפי ברפואה האסתטית “בודי טייט” ושאיבות שומן בעזרת לייזר. תוך זמן קצר, לאור הצלחתו, יחסית רכש לעצמו שם ומוניטין של מוביל התחום בארץ .

לאורך כל הקריירה שלו שילב דר’ הלוי עבודה קלינית כמנתח בכיר יחד עם שילוב פסגת הטכנולוגיה הקיימת בעולם בתחומי עיסוקיו – זה קו המנחה אותו עוד מימיו בחיל האוויר – שימוש בטכנולוגיה המתקדמת שיש על מנת להשיג מטרה באלגנטיות ובתחכום.

דר’ הלוי בולט בין העמיתים שלו ביחס האנושי, התקשורתי והאמפטיה כלפי מטופליו. הוא ידבר אתך ב”גובה העיניים”, יסביר לך את האמת לאמיתה ביחס לניתוח וילווה אותך לכל אורך התהליך. זה הרופא שיילחם על כל מטופל/ת שלו בכל זמן ובכל מצב על מנת להיטיב עמם. זה הרופא שאהבת האדם באשר הוא, ואהבת מקצוע הרפואה מניעים אותו כל הזמן קדימה להתפתחות והעמקה בתחומי הכירורגיה לטובת מטופליו, וכמובן ,לטובתו האישית.

דר’ הלוי הוא מנתח מומחה בכיר ומנוסה מאוד בניתוחים מגוונים בתחומי הכירורגיה, עשה אלפי ניתוחים – מדובר במנתח שהציל חיי אדם רבים במהלך הקריירה שלו, עשה ניתוחים מסובכים ביותר , הקדיש את זמנו ומרצו במשך שנים רבות עד שהגיע , לאחר עבודה קשה, למומחיות בקנה מידה עולמי המאפשרת לו עבודה פרטית כל כך מוצלחת במדינת ישראל ,וזה לא ברור מאליו במדינה שעיקר הרפואה בה ציבורית.

הוא מאמין שעל מנת להיות מקצוען אמתי בתחום מסוים יש להתמקד ולהתעמק בו תקופה משמעותית, לעבוד קשה בביצוע ניתוחים רבים ככל שניתן ,ורק כך – דרך שעות אינסופיות בחדר הניתוח והתעדכנות בספרות הרפואית אתה רוכש מעמד של מומחה בתחום.

הוכשר לביצוע ניתוחי בודי טייט ולייזר והוסמך לכך. במהלך שש השנים האחרונות ניתח כ- 1600 !!! ניתוחים כאלו. הניסיון שלו בתחום , עתיר טכנולוגיה ומיוחד זה , מעמיד אותו בקבוצה קטנה מאוד וייחודית של המנתחים המובילים את התחום בעולם.

כמנתח שעסק רוב שנותיו בניתוחים מורכבים , חלקם מצילי חיים, התייחס הלוי בספקנות ליעילות הטכנולוגית של מכשירי שאיבת השומן המתקדמים. בתחילת דרכו בתחום ולאחר לימוד מעמיק של הטכנולוגיה , והסיבוכים האפשריים, התחיל לבצע ניתוחים אלו בראייה ספקנית עד אשר יראה במו עיניו ש”זה עובד ועובד טוב” . ככל שרכש ניסיון וניתח עוד ועוד מטופלים הבין הדוקטור שהשיטה של שאיבת שומן בעזרת לייזר ובודי טייט היא המתקדמות והיעילות הקיימת בשוק העולמי.

תוצאות הניתוחים שלו בולטות לטובה : מיעוט ופשטות הסיבוכים שאירעו בכל כך הרבה ניתוחים, יחד עם שביעות הרצון של המנותחות/ים מדברים בעד עצמם. הדוקטור מעיד על עצמו באופן אישי : “אנחנו המנתחים נמנעים מלנתח את בני משפחתנו הקרובים מסיבות רבות ,אחת מהן היא החשש מסיבוך דווקא אצלי בבית. למרות זאת ,ולאחר הפצרות רבות… ניתחתי את בת משפחתי שיצאה מרוצה מאוד. לדעתי, זו הבעת האמון הגדולה ביותר שיכולה להיות למנתח בטכנולוגיה בה הוא משתמש –לא הייתי מעז לעשות זאת אם לא הייתי מאמין וסומך מאוד על השיטה ועל נסיוני כמנתח מיומן “

  • המסת והסרת שומן
  • בודי טייט (המסת שומן)
  • סניף חיפה

    סניף חיפה

    ההסתדרות 55, קניון סינמול (לב המפרץ) קומה 3
    טלפון:0733-700-700
    פקס: 04-6702492
    כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

    אין סרטונים

    אין מאמרים

    ימי חמישי ושישי בתיאום מראש