Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרפאת כאב

מרפאות הכאב הן ביטוי לתחום חדש יחסית ברפואה, אשר רואה בכאב בעיה רפואית בפני עצמה ולא סימפטום המעיד על בעיה אחרת. לא מעט אנשים סביבנו סובלים דרך קבע מכאבים אשר אינם מרפים – כאבים כרוניים, עזים ומתמשכים. בניגוד לאדם בריא, אצל אנשים אלו הכאבים לא נובעים מבעיה פיזית כלשהי אלא מופיעים ‘מעצמם’, לרוב בשל בעיה במערכת העצבים או בעקבות פגיעה נקודתית בעצב מסוים. במקרים מסוג זה, המענה הטוב ביותר לטיפול בכאב הוא פנייה למרפאת כאב, אשר מתמקדת בכאבים עצמם, מנסה להסביר את הסיבה להופעתם ומציעה טיפול יעיל בהם.

במרפאת הכאב של רשת שר”פ פלוס פועלים רופאים מומחים, בעלי ניסיון וידע נרחב ברפואת כאב. בעזרת מומחי הכאב של שר”פ פלוס תוכלו גם אתם להבין מהו הגורם לכאבים הכרוניים המתמשכים – כאלו שחלקכם ודאי סובלים מהם כבר תקופה ארוכה מאוד. במרפאות הכאב שלנו יתבצע אבחון בדרך לטיפול יעיל ולמענה רפואי, זה שינסה להביא להפחתה משמעותית מעוצמת הכאב. בדרך זו תוכלו לשוב ולנהל אורח חיים תקין, כפי שהיה לפני שפקדו אתכם הכאבים הללו. שלל השירותים והטיפולים שמציעות מרפאות הכאב של רשת שר”פ פלוס מוצגים כאן לפניכם, כדי שתדעו מהו המענה המוצע לכם ותבינו כיצד ניתן סוף-סוף לשים את הכאבים מאחור.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

מה זה בכלל מרפאת כאב ?

לפני שנפרט ונסביר על כל הטיפולים שניתן לקבל במרפאת הכאב, נקדים בכמה מילים כדי שתוכלו להבין טוב יותר מה זה בכלל מרפאת כאב ומה האופי הייחודי שהיא מספקת במסגרת הטיפולים השונים שמוצעים בה. אנשים רבים סובלים מכאב כרוני, באזורים שונים של הגוף, מבלי שניתן להעניק להם טיפול ממוקד שיעביר את הכאב ויסיים את הסבל שהם חווים. כאב כרוני יכול להיות בכל אזור של הגוף – כאבי גב, מפרקים, ברכיים, צוואר, עמוד שדרה, רגליים או כף הרגל, קרסול ואפילו כאבי ראש כתוצאה ממיגרנה.

הרפואה המודרנית מציעה סוגי טיפולים שונים כדי לטפל נטו – בכאב. על ידי מגוון שיטות טיפול חדישות, בכמה סוגי טכנולוגיות מתקדמות, רופאים מומחים של מרפאת כאב יוכלו למקד טיפול ספציפי בכאב ובכך להפוך את שיגרת היום יום שלכם לאיכותית וטובה הרבה יותר.
עד היום ההתייחסות של הרפואה הייתה למחלה, שכתוצאה ממנה נגרם הכאב, אך לאחר הבנה שההתמודדות עם כאב כרוני מקשה על המטופל להחלים ובכך לא מאפשרת לו לצאת ממעגל הכאב – במסגרת הטיפולים שתקבלו במרפאת כאב כל ההתייחסות תהיה לכאב עצמו, דבר שהוכח כמועיל לכל תהליך הטיפול וההחלמה הכללי.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

השירות ניתן בסניפים:

צוות המומחים

ד”ר שיינפלד רועי

סגן מנהל מכון כאב בית החולים שיב”א

ד”ר אליעזר סידון

אורתופד בכיר במחלקה האורתופדית בביה”ח שניידר לילדים ומרכז את הטיפול בעיוותי כפות רגליים בבית החולים

ד”ר מרגריטה לקר לייבזון

מומחית לרפואת כאב

צור איתנו קשר