Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיניים

רפואת העיניים עוסקת באחד האיברים הרגישים, החיוניים והחשובים ביותר בגופנו. פגיעה בראייה יכולה להגביל מאוד, ולפגוע באיכות חייו של המטופל, עד כדי השפעה מהותית על התפקוד היומיומי שלנו. יותר מזה: בריאות העיניים ומחלות הקשורות בהן עשויות להעיד רבות על מצב הגוף כולו. כמעט כל בעיה בריאותית הקשורה בעין היא כזו המחייבת התייחסות רצינית, הן משום הסיכוי לפגיעה מידית וחמורה בעין והן בשל האפשרות להידרדרות בכושר הראייה בעתיד. פגישה עם רופא עיניים אחת לתקופה מומלצת מאוד לכל אדם, ויכולה להבטיח כי העין תישאר בריאה, בטווח הקרוב והרחוק גם יחד.

פגיעה כזו או אחרת בעין, או בעיה בריאותית טורדנית הקשורה בה דורשת פנייה למומחה לרפואת עיניים, שיפענח ויאבחן את הבעיה, כשלב ראשון לקראת הטיפול המתאים. ברשת שר”פ פלוס פועלים רופאי עיניים מיומנים ומנוסים מאוד, המחזיקים בניסיון רב באבחון ובטיפול בבעיות רבות, פשוטות ומורכבות, הקשורות באיבר הראייה. אנשי רשת שר”פ פלוס שמים דגש רב על התאמה של הטיפול לסוג הבעיה שממנה אתם סובלים, ובמסגרת שירות זה מקפידים על מציאת הרופא הנכון. בדרך זו נוכל להבטיח לכם אבחון מקצועי, תהליך מהיר ככל האפשר וטיפול ברמה גבוהה, לטובת הגנה על העין ושמירה ארוכת טווח על בריאותה. אנחנו ברשת שר”פ פלוס נדאג שתפגשו רופא עיניים המתמחה ספציפית בבעיה שאִתה אתם מתמודדים, כך שתזכו ליחס אישי ומקצועי ממדרגה ראשונה. כאן תוכלו ללמוד על שלל הטיפולים שאנו מספקים בתחום זה.

השירות ניתן בסניפים:

צוות המומחים

פרופ’ אלעד מוסייב

מנהל מחלקת העיניים, מרכז רפואי מאיר, כ”ס

ד”ר פני שגב

מומחית לניתוחי קטרקט, ניתוחי פטריגיום דלקות העין החיצונית עין יבשה והשתלות קרנית

פרופ’ צביה בורגנסקי-אליאש

מנהלת מרכז הגלאוקומה

המרכז הרפואי שיבא, תל השומר

 

ד”ר אבנר בלקין

מומחה לגלאוקומה, קטרקט ולניתוחים מורכבים של המקטע הקדמי עם מומחיות ייחודית בניתוחי גלאוקומה זעיר-פולשניים. מנהל שירות הגלאוקומה במרכז הרפואי מאיר.

פרופ’ אריה נמט

פרופ’ נמט הוא מומחה לרפואת עיניים, ומומחה בניתוחי קטרקט ואוקולופלסטיקה (עפעפיים, דרכי דמעות וארובה)

צור איתנו קשר